  • 1. Data: 2016-05-17 17:40:05
    Temat: temat stary jak koalicja po/eu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym PROSIĆ bywalców KTÓRZY CZYŚCILI
    jakimiś środkami ekrany monitorów LCD, żeby napisali czym czyścili i jak
    im to wyszło...

    docelowo czym czyścić paluchy i ślinę po przeglądaniu facebooka z
    monitorów LCD?

  • 2. Data: 2016-05-17 20:02:24
    Temat: Re: temat stary jak koalicja po/eu
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > docelowo czym czyścić paluchy

    Wodą z mydłem.

    > i ślinę

    A tego nie wiem. Ja mam czystą, więc nie pomogę.

    > po przeglądaniu facebooka z
    > monitorów LCD?

    Od dawna ci piszę, że powinieneś iść do lekarza. Ta brudna ślina nawet u
    ciebie powinna budzić niepokój.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-05-17 20:03:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co uważasz, że ja śmieję się z powskich dżołków umieszczanych przez
    powskie elity na fejsbuku? no nie wiem...

  • 4. Data: 2016-05-17 20:04:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ... a co Ty okupujesz wszystkie grupy?

  • 5. Data: 2016-05-17 20:20:57
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > ... a co Ty okupujesz wszystkie grupy?

    Nie. Tylko te, które obsrywasz swoimi politycznymi urojeniami.
    Hmm... zaraz... masz rację, z tego wynika, że wszystkie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2016-05-17 20:26:06
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 17 May 2016 17:40:05 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nhfe0l$u4u$1@node2.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :

    Cilit Gang Bang.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 7. Data: 2016-05-17 22:15:42
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 17 May 2016 17:40:05 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > chciałbym PROSIĆ bywalców KTÓRZY CZYŚCILI jakimiś środkami ekrany
    > monitorów LCD, żeby napisali czym czyścili i jak im to wyszło...

    Szmatka z mikrofibry, bardzo gęsta. Mister Muscle na szmatkę, niezbyt
    obficie. Ruchy koliste. Na koniec można wytrzeć taką samą, ale suchą
    szmatką.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 8. Data: 2016-05-18 08:52:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > im to wyszło...
    >
    > docelowo czym czyścić paluchy i ślinę po przeglądaniu facebooka z

    Nie wiem czy to będzie zgodne w wytycznymi PIS-u ale warto kupić piankę
    do monitorów plus zwykła szmatka do zmycia plus szmatkę z mikrofibry do
    dokładnego czyszczenia.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-05-19 16:32:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wziąłbyś się wziął i obraził jak modelowy eu-powiec i nie odpisywał na
    moje ciekawe posty...

  • 10. Data: 2016-05-19 17:07:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to kurwa może jeszcze mam wysmarować szarym mydłem...

    Nikt tu nie czyści monitora LCD?