    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: K9N6SGM-V drivers
    Date: Tue, 17 May 2016 17:29:12 +0200

    Użytkownik "Chris" napisał:

    https://pl.msi.com/Motherboard/support/K9N6SGMV__K9N
    6PGMFI__K9N6PGMF.html#do
    wn-driver

    Dzięki. Mój Google do tej strony nie dotarł. Kierował mnie na jakies
    upiedliwe g..., na których musiałem oświadczać, że nie jestem robotem i
    zaznaczać po kilka razy obrazki z drzewami, rzekami i witrynami sklepowymi.
    Tfu. A ntej wskazanej przez Ciebie nie ma wszystkiego np. sterownika LAN-u.
    Znalazłem go gdzie indziej.

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

    > Ja bym właśnie na odwrót - najpierw strona producenta chipsetu, potem
    strona
    > producenta płyty.

    No właśnie. Szukaj i wkurwi.j się. Przerzuciłem sporp sprzętu i zawsze
    problemy miałem z MSI. Omijam ich z daleka, ale tym razem robie to dla
    kogoś. Jeśli sie nie myle to producenci do nowych płyt dają płytę ze
    wszystkimi driverami. Czy tak trudno zrobić z niej ISO i wrzucić na stronę z
    płytą? Zależy im na kliencie, czy nie? A może chodzi o to, aby uwalić rynek
    wtórny i zmusić do kupowania nowych wyrobów?