  • 31. Data: 2012-08-22 21:25:58
    Temat: Re: KTO MA PIERWSZEŃSTWO ?
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-22, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    > Bo skoro zamiast STOP można postawić A-7 i "nic to nie zmieni",
    > to znaku B-20 w ogóle nie potrzeba.

    Mam wrażenie, że tu nie chodzi o to, czy STOP jest potrzebny czy nie.
    Chodzi o to, że większość kierowców (może i wypowiadający się tu) go
    olewa. Więc skoro olewam znak, to po co go w ogóle stawiają? O taka
    logika :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 32. Data: 2012-08-22 22:06:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jak ślepym trzeba być, żeby nie widzieć migającego STOPu?

    Jak widać na załączonym obrazku - można.
    Gdybanie, ale gdybam, że kierowca mógł skoncentrować się na
    "kakofonii" znaków po prawej, i "najważniejszy" sygnał został
    pominięty.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90