  • 1. Data: 2009-11-12 20:07:59
    Temat: Pirelli? Dunlop? Bridgestone?
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Pirelli Dragon Corsa MTR21.
    Dunlop SportMax D218F.
    Bridgestone Battlax BT019.
    Miał ktoś, coś do czynienia może z tymi oponkami?
    A może coś innego? Szukam jakiegoś sensownego kompromisu
    przyczepność-trwałość.

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 2. Data: 2009-11-13 06:37:31
    Temat: Re: Pirelli? Dunlop? Bridgestone?
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "magnes" napisał:
> [...]
    > Bridgestone Battlax BT019.
    > Miał ktoś, coś do czynienia może z tymi oponkami?
    > A może coś innego? Szukam jakiegoś sensownego kompromisu

    Zadałeś najtrudniejsze pytanie ludzkości i pewnie liczysz na szybką
    odpowiedz!
    Z tego co podałeś proponuję np. Michelin Pilot Road 2;)

    Nie podałeś jakie moto i do czego ma służyć więc
    poszukiwanie odpowiedzi zajmie nam jakieś... millenium?;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 3. Data: 2009-11-13 08:00:25
    Od: Smoku <j...@o...pl>

    On 12 Lis, 21:07, "magnes" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A może coś innego? Szukam jakiegoś sensownego kompromisu
    > przyczepność-trwałość.

    Michelin Pilot Road 2 ... jak już kolega wcześniej wspomniał :) Choć
    ja na swoim XX'ie mam Pilot Power 2CT są jeszcze lepsze :P

    Smoku

  • 4. Data: 2009-11-13 08:16:22
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    No jak nie napisal, skoro napisal:

> [...]

    <CIACH>

> [...]

    Przeciez z tego zestawu to wiadomo, ze do diesla...

    A tak serio, serio do autora, to dopisuje sie obiema lapami do opinii
    poprzednikow. Michalki Pilot Road 2CT rulez :)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 5. Data: 2009-11-13 09:43:26
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Smoku pisze:

    > Michelin Pilot Road 2 ... jak już kolega wcześniej wspomniał :) Choć
    > ja na swoim XX'ie mam Pilot Power 2CT są jeszcze lepsze :P

    Jak z trwaloscia ?
    Ja mam PR 2ct i po przebiegu ok 5 kkm zuzycie niewielkie...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2009-11-13 09:49:21
    Od: Smoku <j...@o...pl>

    On 13 Lis, 10:43, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Jak z trwaloscia ?
    > Ja mam PR 2ct i po przebiegu ok 5 kkm zuzycie niewielkie...

    Na sezon wystarczają - ostatni komplet zajechałem po 11 tyś. Do tego
    rewelacyjnie trzymają w zakrętach nawet przy w pełni załadowanym moto
    i dwoma osobami.

    Smoku

  • 7. Data: 2009-11-14 10:05:47
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Smoku" napisał:

    >Na sezon wystarczają - ostatni komplet zajechałem po 11 tyś. Do tego
    >rewelacyjnie trzymają w zakrętach nawet przy w pełni załadowanym moto
    >i dwoma osobami.

    Ja teraz dokończyłem Bridgestona BT021 bardzo porzadne gumy
    też dwuskładnikowe, przejechałem na nich w ciagu 2 sezonow 20 kkm.
    Z tego co piszecie wychodzi mi ze na Michalkach PR2CT tez dwa lata
    turystycznie polatam.
    I to jest chyba odpowiedz dla naszego autora: jak ma byc kompromis
    to tylko dwuskladnikowe!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 8. Data: 2009-11-14 11:15:57
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > No jak nie napisal, skoro napisal:
    > <CIACH>
    > Przeciez z tego zestawu to wiadomo, ze do diesla...

    No w sumie w dieslu pirelli mialem (latem) i zadowolony bylem ;-P
    A tak serio to oczywiscie do Deauvillki, styl jazdy taki jak i moto, czyli
    kombatancko-emerycki.
    Producent zaleca do tego moto Dunlopy D205 lub Micheliny Macadam 90XB, ale
    google mowia, ze obydwie sa do bani delikatnie mowiac...

  • 9. Data: 2009-11-14 15:00:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    magnes pisze:

> [...]
    > Producent zaleca do tego moto Dunlopy D205 lub Micheliny Macadam 90XB, ale
    > google mowia, ze obydwie sa do bani delikatnie mowiac...

    Zalecenie jest z roku produkcji motocykla czyli sprzed ... eee ... 10
    lat ? Od tego czasu się co nieco zmieniło.
    Do tego moto i takiej jazdy wziąłbym Pilot Road 2 albo Diablo Strady. A
    ponieważ jeżdżę nie za dużo i wolę mieć za dużo niż za mało
    przyczepności to latam na Diablo Corsach. Teraz są już dwuskładnikowe
    Corsa 3.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-11-14 20:47:27
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Do tego moto i takiej jazdy wziąłbym Pilot Road 2 albo Diablo Strady. A
    >ponieważ jeżdżę nie za dużo i wolę mieć za dużo niż za mało przyczepności
    >to latam na Diablo Corsach. Teraz są już dwuskładnikowe Corsa 3.

    Wszystko fajnie, tylko ze to raczej jest najwyzsza polka tez cenowa, a tu
    kryzys panie... ;-P
    Do kompromisu trwalosc/przyczepnosc dodac jeszcze musze jeszcze jakis
    kompromis cenowy niestety...