  • 11. Data: 2013-03-14 10:03:18
    Temat: Re: Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 14 Mar 2013 08:14:16 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > To może jednak przejściówka HDMI-DVI nie bangla?

    Kawałek drucika?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-03-14 12:37:20
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2013-03-14 10:03, Waldek Godel pisze:

    > Kawałek drucika?

    A może brak HDCP na DVI w monitorze?

  • 13. Data: 2013-03-14 13:05:04
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A może brak HDCP na DVI w monitorze?

    Chyba na odwrót jeśli już. Zresztą po co w monitorze HDCP??? Czyżby
    technika poszła do przodu i komuś udało się nagrać cokolwiek na gołym
    monitorze?

    Marek

  • 14. Data: 2013-03-14 13:17:49
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2013-03-14 13:05, 4CX250 pisze:> Użytkownik "MF[PL]"
    <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba na odwrót jeśli już.

    No właśnie nie za bardzo.

    > Zresztą po co w monitorze HDCP???

    A no po to żebyś nie miał problemów z podłączeniem urządzeń HDMI/DVI

    > Czyżby technika poszła do przodu i komuś udało się nagrać cokolwiek
    > na gołym monitorze?

    O sensie/bezsensie wszelkich zabezpieczeń nie chce mi się dyskutować

  • 15. Data: 2013-03-14 16:49:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 13:05:04 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Chyba na odwrót jeśli już. Zresztą po co w monitorze HDCP??? Czyżby
    > technika poszła do przodu i komuś udało się nagrać cokolwiek na gołym
    > monitorze?

    Po to, żeby poinformował o tym urządzenie nadające sygnał.

  • 16. Data: 2013-03-14 17:03:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kawałek drucika?

    Gdyby to miało w te strone działać to np. przegrywanie z tunerów cyfrowych
    PPV nie było by problemem. Od strony TUNERA do monitora HDMI->DVI raczej nie
    zadziała, w drugą stronę bez problemu tzn. DVI->HDMI.

  • 17. Data: 2013-03-14 17:50:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 17:03:11 +0100, BaX napisał(a):

    > Gdyby to miało w te strone działać to np. przegrywanie z tunerów cyfrowych
    > PPV nie było by problemem. Od strony TUNERA do monitora HDMI->DVI raczej nie
    > zadziała, w drugą stronę bez problemu tzn. DVI->HDMI.

    Dlaczego miałoby nie działać? Działa świetnie.
    Oczywiście z takim drobiazgiem, że wyświetli tylko materiały nie wymagające
    HDCP

  • 18. Data: 2013-03-14 20:35:03
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Chciałem sobie w kanciapie usprawnić życie. Wywaliłem z komputera już
    > wysłużoną kartę analog TV/VGA ATI All in Wonder.
    > Podłączyłem wyjście HDMI z tunera DVBT

    Po pierwsze jaki to tuner, czy ustawiłeś w tunerze odświeżanie 60Hz?
    Rzadko który monitor LCD obsługiwał 50Hz, jak nie masz w ustawienia DVB-T
    60Hz to przestaw na NTSC. :-)

  • 19. Data: 2013-03-15 09:53:33
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwsze jaki to tuner, czy ustawiłeś w tunerze odświeżanie 60Hz?
    > Rzadko który monitor LCD obsługiwał 50Hz, jak nie masz w ustawienia DVB-T
    > 60Hz to przestaw na NTSC. :-)

    Czyli jednak moje podejrzenie co do tego, że monitor może nie obsługiwać tak
    niskiej częstotliwości, może być słuszne.
    Napewno nie mam możliwości przestawienia w tunerze częstotliwości
    odświeżania więc pozostaje sprawdzić w NTSC.

    Marek

  • 20. Data: 2013-03-15 12:30:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dlaczego miałoby nie działać? Działa świetnie.
    > Oczywiście z takim drobiazgiem, że wyświetli tylko materiały nie
    > wymagające
    > HDCP

    No i w tym właśnie haczyk, tuner pewnie chce HDCP.