  • 1. Data: 2013-01-12 17:07:15
    Temat: Kabel zasilający fdd
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony,
    żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie
    dostanę. Czy to jest może jakiś inny spotykany dziś kabel? Może do
    wentylatorów? Na stronie
    http://www.delock.com/produkte/F_466_eKabel_445_Sons
    tige.html
    Jest coś podobnego... Czy to będzie to, czego szukam?
    Dzięki za podpowiedzi - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2013-01-12 17:17:14
    Temat: Re: Kabel zasilający fdd
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 17:07:15 +0100, JanuszWo napisał(a):

> [...]
    > żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie
    > dostanę. Czy to jest może jakiś inny spotykany dziś kabel? Może do

    Aleś błysnął :) Bez większego trudu człowiek się dowiaduje że chodzi ci o
    kabel zasilający a nie sygnałowy :) Jakbyś tak jeszcze napisał czy umiesz
    lutować oraz ile m tego kabla potrzebujesz :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2013-01-12 17:21:51
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Aleś błysnął :) Bez większego trudu człowiek się dowiaduje że chodzi ci o
    > kabel zasilający a nie sygnałowy :) Jakbyś tak jeszcze napisał czy umiesz
    > lutować oraz ile m tego kabla potrzebujesz :)

    nawet w sumie lutowac nie trzeba. wystarczy skrecic i zaizolowac.

  • 4. Data: 2013-01-12 22:17:51
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Aleś błysnął :) Bez większego trudu człowiek się dowiaduje że chodzi
    > ci o kabel zasilający a nie sygnałowy :)

    Nie za bardzo Cię rozumiem. Chodziło mi o kabel zasilający FDD.
    Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w
    podanym linku.
    Pozdrawiam - JanuszWo

    --
    popraw gaz w adresie

  • 5. Data: 2013-01-12 23:30:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JanuszWo pisze tak:

    > Nie za bardzo Cię rozumiem.

    nie szkodzi, ja też nie :)

    > Chodziło mi o kabel zasilający FDD

    przetnij ten który masz i dosztukuj przez lutowanie/skręcenie.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-01-12 23:55:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JanuszWo" napisał:

    > Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony,
    > żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie
    > dostanę.

    Jeśli jest to kwestia kilku lub kilkunastu centymetrów, to możesz kupić
    przejściówkę
    http://www.ceneo.pl/9553260#tab=spec
    i "przedłużyć się" z dużego molexa.

    > http://www.delock.com/produkte/F_466_eKabel_445_Sons
    tige.html
    > Jest coś podobnego... Czy to będzie to, czego szukam?

    Po drobnej obróbce nożykiem od biedy się nada, ale musisz bardzo uważać na
    polaryzacje. Lepiej już (jak tu pisano) rozciąć wiązkę z zasilacza i
    dosztukować.

    JoteR

  • 7. Data: 2013-01-13 09:12:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 22:17:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

    > Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w
    > podanym linku.

    W tytule nie umieszcza się szczegółów, a jesli już to powtarza się je w
    treści. Na stronie jest kilkanaście różnych kabelków i niegrzecznie jest
    każdemu kazać się domyślać który ty masz na myśli. IMO żaden nie będzie
    pasował. A jeśli ci chodzi o jedną sztukę to najlepiej zrobisz jak
    przetniesz i wsztukujesz, jak ktoś już ci napisał a ja sugerowałem.
    --
    Jacek