  • 21. Data: 2009-06-16 11:18:19
    Temat: Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 09:38
    (autor G Nowak
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h17i5f$cmr$1@inews.gazeta.pl>):

    > Dogadaj z Angolem co by wyslal international
    > singned for

    ??? Nawet nie wiem o czym ty do mnie ;(

    > i po problemie.

    A możesz rozwinąć jak się taki import przeprowadza? Nigdy nie robiłem.
    Unijny NIP pewnie trzeba mieć, ale to by było do przejścia... Ale co
    dalej.... Import to dla mnie czarna magia.

    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/

  • 22. Data: 2009-06-16 11:19:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 07:48
    (autor Jacek
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > A co za problem kupic z ebaja?

    No problem. Nie znam języka to raz, a poza tym nie wiem jak to księgowo
    przepuścić, to dwa. O ile znalezienie DG co by mogła coś polskiego
    przepuścić to nie aż taki problem, o tyle import to problem, nie znam
    żadnego obieganego w importach przedsiębiorcy :( Więc koszt (i tak wysoki
    w tych funtach) podskoczy pewnie o 100% :( Jakby chodziło o 1 sztukę, to by
    można machnąć ręką i zasponsorować te 30zł, ale jak pisałem, potrzebuję
    około 20 sztuk. Więc jednak polski sprzedawca jest bezcenny.

  • 23. Data: 2009-06-16 12:06:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > No nie prościej, bo jeszcze 2 kabelki potrzebne, a nadmiar kabelków to
    > wada.
    > Do tego takie miałem i w 2 miesiące pokradli. Tych większych nie kradną
    > tak, bo nie tak łatwo ukraść, a i zastosowanie mniejsze. Poza tym, małe
    > kusi.

    http://www.awelt.pl/product_info.php?products_id=668
    1&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2
    009-06&utm_content=6681

    --
    marfi

    4158 (20090616) __________

  • 24. Data: 2009-06-16 12:21:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 14:06
    (autor marfi
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h182eb$73r$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    http://www.awelt.pl/product_info.php?products_id=668
    1&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2
    009-06&utm_content=6681

    O! I o to chodziło. Cena 3 razy mniejsza niż na ebaju i z polski :D

  • 25. Data: 2009-06-16 19:34:38
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 13:05:43 +0200, Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 10:38
    > (autor Leszek K.
    > publikowane na pl.comp.pecet,
    > wasz znak: <h17llp$1l5$1@inews.gazeta.pl>):

    > http://sklep.rms.pl/index.php?p873,rozdzielacz-mini-
    jack-3-5mm-2x-gn-maly-jack-3-5mm-stereo

> [...]
    > Do tego takie miałem i w 2 miesiące pokradli. Tych większych nie kradną
    > tak, bo nie tak łatwo ukraść, a i zastosowanie mniejsze. Poza tym, małe

    Moment. Jakie kabelki? Chcesz podłączyć dwie pary słuchawek + mikrofon? Tą
    przejściówkę co Ci podałem włączasz do gniazda słuchawkowego a po stronie
    wyjścia podpinasz dwie pary słuchawek. Mikrofon wpinasz bezpośrednio do
    gniazda mikrofonowego. Żadnych dodatkowych kabelków nie widzę.

  • 26. Data: 2009-06-16 19:41:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 21:34
    (autor Leszek K.
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h18s4e$4sl$1@inews.gazeta.pl>):

    > Moment. Jakie kabelki? Chcesz podłączyć dwie pary słuchawek + mikrofon? Tą
    > przejściówkę co Ci podałem włączasz do gniazda słuchawkowego a po stronie
    > wyjścia podpinasz dwie pary słuchawek.

    No i potrzeba kabla jack-jack, prawdaż? Takiego prowadzącego pomiędzy
    gniazdem słuchawkowym, a tym rozgałęziaczem.

    > Mikrofon wpinasz bezpośrednio do
    > gniazda mikrofonowego. Żadnych dodatkowych kabelków nie widzę.

    A widzisz, może faktycznie nie dodałem, że tym razem wyjątkowo mi chodzi nie
    o laptopy, a o stacjonarne kompy... Skupiłem się na opisie o zdjęciach
    tego, co potrzebowałem.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2009-06-16 19:51:17
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 21:41:12 +0200, Tristan napisał(a):

> [...]
    >
    > No i potrzeba kabla jack-jack, prawdaż? Takiego prowadzącego pomiędzy
    > gniazdem słuchawkowym, a tym rozgałęziaczem.

    Po co? Rozgałęźnik wpinasz bezpośrednio do gniazda na karcie.

    A co to za różnica?

  • 28. Data: 2009-06-16 21:26:42
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    1&utm_source=nokaut.p
    81 O! I o to

    Ta za to jak zechcesz zamowic do UK to trzeba pojechac do Pl zrobic przelew
    bo nie akceptuja kart. 3ci swiat w dalszym ciagu ;)

    --
    pozdr

  • 29. Data: 2009-06-17 06:08:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 21:51
    (autor Leszek K.
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h18t3l$94a$1@inews.gazeta.pl>):

    > Po co? Rozgałęźnik wpinasz bezpośrednio do gniazda na karcie.

    No to wtedy potrzebuję 3 kable. Więc jeszcze więcej.

    > A co to za różnica?

    No różnica, bo w stacjonarnym muszę kablem to wyprowadzić na biurko, a w
    laptopie już gniazdo jest na biurku.

    --
    Tristan