  • 1. Data: 2009-06-16 10:10:57
    Temat: Sygnał Video z laptopa do monitora bezprzewodowo?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Jak przesłać na odległość do 5-10metrów max sygnał z laptopa na drugi
    monitor?

    Barek

  • 2. Data: 2009-06-16 10:16:08
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Sygnał composit czy vga?

    PC

  • 3. Data: 2009-06-16 11:28:23
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 12:10:57 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:

    >Witam!
    >Jak przesłać na odległość do 5-10metrów max sygnał z laptopa na drugi
    >monitor?

    Ja mam takie coś jak Acer WP100. Jest to sieciówka WIFi do projektora
    Acera choć u mnie pracuje akurat z jakimś innego producenta. Wpinasz
    toto w port DVI moniotra czy rzutnika i działa (jest też w komplecie
    przejściówka na VGA) instalujesz soft na laptoku i sobie ładnie
    chodzi. Ograniczneiem jest rozdzielczość. ZTCP to max 1280X1024 przy
    16 bitach. Kosztowało swego czasu ~600 PLN. Podobne rozwiązanie ma też
    Edimax z modelem WP-S1000 a pewnei i inni producenci.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-06-16 11:33:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BAREK"
    >Witam!
    >Jak przesłać na odległość do 5-10metrów max sygnał z laptopa na drugi
    >monitor?

    Tyle, to może (choć nie musi) pójść po zwykłym, tylko długim, kablu.
    A jak nie, to np. coś z tego:
    http://www.aten.com/products/productList.php?pcid=20
    050107104612001&psid=20050117102748001&layerid=subCl
    ass6

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Any program that runs right is obsolete.
    \ K...@e...eu.org /

  • 5. Data: 2009-06-16 13:01:24
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BAREK"
    >
    > Tyle, to może (choć nie musi) pójść po zwykłym, tylko długim, kablu.

    Bezprzewodowo po kablu?
    Tak jak te "Darmowe rozmowy po 5zł" :-)
    --
    rb

  • 6. Data: 2009-06-16 13:10:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Robbo"
    >Bezprzewodowo po kablu?

    Tia. Tak to jest, jak się szybciej pisze niż czyta.
    Pytanie o przedłużanie monitora ;-> jest tu tak powszechne, że nie
    zauważyłem tego "bezprzewodowo".
    Ale takie wynalazki też są.
    Na przykład:
    http://www.42u.com/longview-wireless.htm
    Tyle że podejrzewam, że to dość drogie będzie.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Try to go on, since this might almost
    \ K...@e...eu.org / work.(TeX)

  • 7. Data: 2009-06-16 17:36:12
    Od: BartekK <s...@N...org>

    BAREK pisze:
    > Witam!
    > Jak przesłać na odległość do 5-10metrów max sygnał z laptopa na drugi
    > monitor?
    A w jakim celu? Jeśli tylko wyświetlenia, to już ci podali rozwiązanie.
    Jeśli drogo i nie do końca o to chodzi - to może zdalny pulpit/sesja
    zdalna i wifi - za cenę "wifi dvi adaptera" możesz mieć jakiegoś
    prostego PC albo laptopa klasy EEE700/900, albo za kilkadziesiąt zł
    terminal (taki typu wyse, hp, itp, który służy tylko do odpalenia i
    zalogowania się na zdalny RDP

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173