  • 1. Data: 2009-06-15 10:29:06
    Temat: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    poszukuję kabelków takich jak te:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/
    to dość specyficzny rodzaj kabelków i nie umiem ich nigdzie namierzyć, a są
    mi dość bardzo potrzebne i to w ilości z 20-30 sztuk.

    Może ktoś z Was wie, gdzie takie coś się dostaje?

    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/

  • 2. Data: 2009-06-15 10:36:44
    Temat: Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tristan"
> [...]
    >mi dość bardzo potrzebne i to w ilości z 20-30 sztuk.
    >
    >Może ktoś z Was wie, gdzie takie coś się dostaje?

    Na razie, to nie wiadomo co to w ogóle jest. Z jednej strony są 2 jacki
    3,5mm stereo, a z drugiej strony - coś.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ "Dizajnem" moge się kierować przy wyborze
    .\....@e...eu.org.\.\. telewizora czy żony. (Artur 'Zmechu' Proko-

  • 3. Data: 2009-06-15 10:46:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tristan"

    > Na razie, to nie wiadomo co to w ogóle jest. Z jednej strony są 2 jacki
    > 3,5mm stereo...

    Raczej dwa różne czyli chyba mono i stereo?

    --
    marfi

    4154 (20090615) __________

  • 4. Data: 2009-06-15 10:48:15
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Tristan pisze:
    > poszukuję kabelków takich jak te:
    > http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/
    > to dość specyficzny rodzaj kabelków i nie umiem ich nigdzie namierzyć, a są
    > mi dość bardzo potrzebne i to w ilości z 20-30 sztuk.

    Chyba musisz komuś zlecić wykonanie takich kabelków albo samem zrobić. Mi to
    wygląda na kable rozdzielające (łączące) sygnały audio.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 5. Data: 2009-06-15 10:55:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 12:48
    (autor Kamikazee
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h158tj$p6e$1@inews.gazeta.pl>):

    > Chyba musisz komuś zlecić wykonanie takich kabelków albo samem zrobić.

    No ale sam nie zrobię, bo nie interesuje mnie łatanie tego z kawałków. Skąd
    wezmę taką wtyczkę jak jest na końcu? Chodzi o to, że to musi być jedno
    urządzenie, łatwo zarządzalne, łatwo przepinalne i nie składające się z
    miliona luźnych części. Motyw z rozgałęziaczem bez kabelka już
    przerabiałem. W 2 miesiące wszystkie ukradli. A tego tak nie kradną, bo
    trudniej sporo.

    > Mi
    > to wygląda na kable rozdzielające (łączące) sygnały audio.

    Tak, tak, sorry, nie dopisałem może wyraźnie. Z 1 strony jest 1 jack mono
    (do mikrofonu) i 1 jack stereo (do głośnika). Z 2 strony są 2 słuchawki i 1
    mikrofon.

    W efekcie jest mikrofon 1:1 i słuchawki 1:2. I wszystko w 1 urządzeniu.

    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/

  • 6. Data: 2009-06-15 11:19:44
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marfi"
    /
    > Raczej dwa różne czyli chyba mono i stereo?

    Faktycznie, ślepy jestem. Jeden jest mono.

    --
    [------------------------] I'm forgetting what you said and not chang-
    [ K...@e...eu.org ] ing anything.(TeX)

  • 7. Data: 2009-06-15 11:46:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    A to nie wystarczy: http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.2716

    --
    marfi

    4154 (20090615) __________

  • 8. Data: 2009-06-15 12:42:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 13:46
    (autor marfi
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h15csi$7kl$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A to nie wystarczy: http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.2716

    Nie wiem, bo ten odsyłacz mi nie działa.

    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/kabelek/

  • 9. Data: 2009-06-15 13:27:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > publikowane na pl.comp.pecet,
    > wasz znak: <h15csi$7kl$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Nie wiem, bo ten odsyłacz mi nie działa.

    Mozolnie ale zadziałał - try again :)
    --
    marfi

    4154 (20090615) __________

  • 10. Data: 2009-06-15 13:57:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 15:27
    (autor marfi
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h15ibk$luo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Mozolnie ale zadziałał - try again :)

    Nie ma szans. W pracy nie działał, teraz w domu - nie działa.
    Może powiedz co tam jest?
    --
    Tristan

    Kupię kabelek taki jak ten: