  • 11. Data: 2010-04-18 21:20:21
    Temat: Re: Kable TV naziemna, satelitarna, cyfrowa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hqflnr$iu8$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Przecież satkę i naziemną (zarówno analogową jak i dvb-t) możesz
    > spokojnie puścić jednym kablem.

    >Tylko czy przepuszczenie sygnału naziemnego przez urządzenie "łączące" i
    >"rozdzielające" nie spowoduje osłabienia sygnału?

    Jakieś na pewno, acz bez przesady, sumatory nie zeżrą Ci tyle ile
    rozdzielacze, które i tak musisz dać.
    Chyba że dla 3 pokojów chcesz powiesić 3 anteny naziemne. ;-)

  • 12. Data: 2010-04-19 06:52:09
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > każde dodatkowe urządzenie tłumi, ale bez przesady.
    > w jakich szzególnych przypadkach ma to znaczenie?

    Gdy poziom sygnału jest na granicy odbioru. Wtedy każdy dodatkowy dB
    tłumienia to "być albo nie być". Szczególnie w DVB.

  • 13. Data: 2010-04-19 06:53:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Chyba że dla 3 pokojów chcesz powiesić 3 anteny naziemne. ;-)

    Też jest to jakieś rozwiązanie. Dość często spotykane, jak widać po dachach.

  • 14. Data: 2010-04-19 07:20:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hqgul2$upm$2@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Chyba że dla 3 pokojów chcesz powiesić 3 anteny naziemne. ;-)

    >Też jest to jakieś rozwiązanie. Dość często spotykane, jak widać po
    >dachach.

    Tyle że w takim przypadku totalnie nie będziesz miał problemów z tłumieniem
    sygnału na sumatorze.

  • 15. Data: 2010-04-19 07:34:59
    Od: a...@p...pl

    np. posiadajac np. cyfrowy polsat, lub n - jestesmy przywiazani do ich
    boxow.

    Przypadek:

    1. chcemy sobie przeniesc sygnal np. do sypialni

    podlaczamy modulator - ale potrzebny kabel zwrotny !!!! - wiec
    potrzebny osobny koncentryk, aby ten sygnal np. na strych cofnac lub
    do sypialni

    lub po niskiej czestotliwosc..- kable audio/video...

    2. jak przypadek 1 ale po hdmi - bo hdtv coraz popularniejsze

    co z tym ????

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2010-04-19 07:35:58
    Od: a...@p...pl

    no i oczywiscie kwestia sterowania z pilota. Wiem, sa bezprzewodowe
    rozwiazania.

    --
    ThinkXtra

  • 17. Data: 2010-04-19 08:27:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Gdy poziom sygnału jest na granicy odbioru. Wtedy każdy dodatkowy dB
    > tłumienia to "być albo nie być". Szczególnie w DVB.

    co DVB? DVB-T, DVB-C czy DVB-S ? ;-)
    a tak poważnie, od czego są wzmacniacze?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 18. Data: 2010-04-19 08:28:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Też jest to jakieś rozwiązanie. Dość często spotykane, jak widać po
    > dachach.

    1. marnotrawstwo
    2. lenistwo

  • 19. Data: 2010-04-20 14:01:25
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jestem na etapie rozporwadzania instalacji elektrycznej, alarmowej,
    > komputerowej i telefonicznej w nowobudowanym domu. Do tej pory korzystalem
    > kablowki wiec instalacja tv byla mi obca. Jakie kable kupic aby
    > rozprowadzic
    > je w domu tak abym mogl przesylac nimi sygnal dowolnej TV?
    > Ile i jakie kable wyprowadzic na zewnatrz do anten? Czy 230V też?
    > Dodam ze planuje dwa, max trzy, punkty odbioru.
    >
    > Z gory dzieki

    Ktoś kiedyś polecał, żeby wpuścić w ścianę rure z PCV od piwnicy az po
    strych. W razie potrzeby łatwo można dodac nowy kabel - a trudno przewidziec
    co będzie za pare lat.

    MaW

  • 20. Data: 2010-04-21 19:44:33
    Od: Tomasz <n...@a...email.org>

    W dniu 19.04.2010 10:28, pawell32 pisze:
    > 1. marnotrawstwo
    > 2. lenistwo

    3. brak estetyki - dom-kosmodrom :/