  • 1. Data: 2010-04-05 21:54:52
    Temat: Kabrio, hardtop, 5 osobowy?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    Czy takie coś jak kabrio z hardtopem i normalną tylną kanapą w ogóle istnieje?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2010-04-05 22:08:11
    Temat: Re: Kabrio, hardtop, 5 osobowy?
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Czy takie coś jak kabrio z hardtopem i normalną tylną kanapą w ogóle
    > istnieje?

    np vw EOS

    5002 (20100405) __________

  • 3. Data: 2010-04-05 22:08:52
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 kwi 2010 o 21:54 GMT, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

    > Czy takie coś jak kabrio z hardtopem i normalną tylną kanapą w ogóle istnieje?

    Volvo C70? megane cc, 307/8 cc? chociaz nie wiem czy one 4 czy 5 osobowe,
    jeszcze wydaje mi sie ze cos z bmw czy audi jest...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-04-06 07:00:49
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > 307 cc? chociaz nie wiem czy one 4 czy 5 osobowe,

    w 307cc są 2 normalne miejsca z przodu i miejsca na 2x po pół człowieka z
    tyłu
    P.