  • 11. Data: 2024-03-11 19:19:15
    Temat: Re: Kamerka ,,internetowa" dla laika
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 28.02.2024 19:23, heby wrote:
    > Ale co do mikrofonu to daruj sobie to guano z kamerek, nawet drogich.
    > Jesli oczekujesz, że ktoś cie słyszy i rozumie, to zainwestuj w jakiś
    > mikrofon dedykowany USB [1], one nie są wcale drogie. Mikrofony
    > "studyjne", na wysięgniku, to 100zł. Jakość dzwięku w porównaniu z
    > mikrofonem w kamerze jest absurdalnie lepsza.

    potwierdzam, tani superlux eu205 z promocji w markecie za bodaj 59.99 bije na głowę
    kazdy
    mikrofon z kamerek których kiedykolwiek używałem - jeżeli będziesz porozumiewał się
    głosowo, to jest on znacznie ważniejszy niż obraz

  • 12. Data: 2024-03-12 22:39:42
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 11.03.2024 o 19:19, m4rkiz pisze:

> [...]
    > bije na głowę kazdy mikrofon z kamerek których kiedykolwiek używałem -
    > jeżeli będziesz porozumiewał się głosowo, to jest on znacznie ważniejszy

    Poszukałem na OLX i najpierw nie znalazłem, bo on jest E205U a nie eu205.
    Wyskoczyła też nowa, 24 bitowa wersja E205UMK2, bo ten poprzedni ma
    próbkowanie 16 bitowe.
    --
    Olek