  • 11. Data: 2020-02-26 19:33:27
    Temat: Re: Kamerka postojowa?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-26 18:19, LordBluzg(R) wrote:

    > Prosciej i taniej użyć typowej kamery CCTV za 100zł z oswietlaczem
    > podczerwieni:
    >
    > https://sklep.delta.poznan.pl/kamera-ahd-hd-cvi-hd-t
    vi-pal-apti-h50pc2-28w-5-mpx-2-8-mm_l1_p15927.html

    >  +rejestrator za 200zł
    >
    > https://sklep.delta.poznan.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi
    -hd-tvi-cvbs-tcpip-apti-xb0401-s32-4-kanaly_l1_p1551
    2.html

    > +jakiś stary dysk. Wszystko działa idealnie na 12V i masz tydzień nagrań
    > z jakością Full HD.
    >
    > Akumulator 50Ah daje radę przez tydzień bez ładowania.
    >
    > Jak poszukasz używanych części to będzie jeszcze taniej.

    Taniej może być, ale raczej nie prościej.

  • 12. Data: 2020-02-26 19:44:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-26 o 19:33, kk pisze:

    vi-pal-apti-h50pc2-28w-5-mpx-2-8-mm_l1_p15927.html

    -hd-tvi-cvbs-tcpip-apti-xb0401-s32-4-kanaly_l1_p1551
    2.html

    > Taniej może być, ale raczej nie prościej.

    Przecież poskłada to przedszkolak a jakość Full HD bije na głowę
    wszelakie kamerki samochodowe, nie mówiąc już o czułości zestawu. Mozna
    (jak ktoś chce) podłączyć to pod NET i mamy podglad w telefonie na całym
    świecie. Z Netem trochę zabawy jest, bo rejestrator nie ma ani modemu
    ani WiFi...ale dla chcącego nic trudnego.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2020-02-27 08:35:35
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2020.02.26 o 15:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co do zmroku (i oślepiających świateł) faktycznie może być wyzwanie.
    Szczególnie upierdliwe, jak szyba pokropiona deszczem albo rano rosa siądzie.
    Samochody uwielbiają się rosić, kamerki cctv chyba nie :)

    > Sensowne wykrywanie ruchu to kamera analizuje obraz cały czas, natomiast nagrywa
    > na dysk dopiero jakieś 5-10 sekund przed wykryciem ruchu (te 5-10 sek trzyma w
    > buforze).
    Ja też tak myślałem, ale z moich tańszych (<200zł) żadna tak nie robi. Dlatego
    zamiast szukać tez poszedł bym w jakieś inne rozwiązanie, może jednak jak radzą
    w innej części wątku jakieś cctv z wifi? Jeśli to nie miałby być stały projekt,
    to poza kosztem kamerki wykorzystał byś jakiś komputer na parę dni i tyle.
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 14. Data: 2020-02-27 11:07:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Faktycznie, coraz więcej drzew w tym lesie ;-)
    CCTV zwykle nie zamarza, bo grzeje od środka.

    -----

  • 15. Data: 2020-02-27 12:55:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.02.2020 o 15:50, Adam pisze:

    > Pro-G Duo bierze max. około 400mA/5V.

    Czyli 2W.

    > Przy trybie parkingowym znacznie
    > mniej.
    > Więc musiała by chodzić non-stop pewnie z pół roku, aby akumulator
    > samochodowy to zauważył.

    Z akumulatora samochodowego można pobrać "żeby nie zauważył" powiedzmy
    200Wh.

    Czyli 100 godzin normalnej pracy kamery, 4 dni.

    W trybie parkingowym na pewno dłużej, ale w pół roku to wątpię.

    MJ

  • 16. Data: 2020-02-28 11:47:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-27 o 12:55, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > Czyli 100 godzin normalnej pracy kamery, 4 dni.
    >
    > W trybie parkingowym na pewno dłużej, ale w pół roku to wątpię.

    To są szacunki, nie przeliczenia.
    Pro-Duo to duża podwójna kamerka - swa obiektywy i w zasadzie dwa tory
    elektroniki. 400mA to pobór maksymalny, nie normalny.
    Każda "zwykła" kamerka powinna brać mniej.

    A poza tym to "pół roku" to było nieco z przymrużeniem oka - informacja
    taka nieco "dla blondynki", bardziej dla zobrazowania sytuacji, że
    akumulatora samochodowego wystarczy na więcej, niż dzień pracy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2020-02-28 13:17:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Feb 2020 11:47:35 +0100, w <r3ar45$17k$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > taka nieco "dla blondynki", bardziej dla zobrazowania sytuacji, że
    > akumulatora samochodowego wystarczy na więcej, niż dzień pracy.

    Zawsze można podłączyć w obwód jakiś duży powerbank.

  • 18. Data: 2020-02-28 19:44:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-28 13:17, r...@k...pl wrote:

    > Zawsze można podłączyć w obwód jakiś duży powerbank.

    No taki np 12V/70Ah