  • 11. Data: 2015-11-11 07:59:30
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.11.2015 21:58, FALCOX1000 wrote:
    > jestem za w kraju w ktorym mieszkam za browara masz 2 tyg areszztu i prawko na rok
    za przekroczenie predkosci o 36 km na godz prawko na rok zabieraja mandat okolo 8 tys
    zl ale wypadkow jest bardzo niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

    To ten kraj gdzie po pijaku się na rowerach jeżdzi?;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2015-11-11 11:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > W PL nic by to nie dalo bo polowa ludzi jest niewypłacalna

    Niewypłacalna?
    Czyzbym nie zauwazył zmiany polegającej na tym, ze samochody rozdaje teraz
    caritas a tankuje sie je woda?

  • 13. Data: 2015-11-11 11:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EiNStEiN e...@i...pl ...

    > Nie wiem na ile to pomoże ale obawiam się, że niewiele. Znałem przypadek
    > gdy po imprezie za kierownice siadało to co mniej wypiło, bo żona np. od
    > kieliszka nie mogła się powstrzymać. Inny przykład mąż z żoną i dziećmi
    > nad jeziorem. Mąż wstawiony już po kilku piwach a żona nawet nic mu nie
    > powiedziała, tylko obok niego do samochodu siadła i pojechali. Niektórym
    > po wódce palma odwala i może dlatego ludzie nie chcą ich zaczepiać i nie
    > zabierają im kluczyków.

    własnie dla takich debili sa takie kampanie...

  • 14. Data: 2015-11-11 11:08:33
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 10.11.2015 o 21:58, FALCOX1000 pisze:
> [...]
    zl ale wypadkow jest bardzo niewiele i o to chodzi rodziny ciesza sie ze zyja !!

    A wielu krajach mozna miec 0,8 promila, i co? Wszyscy nagle umieraja?

  • 15. Data: 2015-11-11 11:43:31
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 11.11.2015 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Niewypłacalna?
    > Czyzbym nie zauwazył zmiany polegającej na tym, ze samochody rozdaje teraz
    > caritas a tankuje sie je woda?

    Zdajesz sobie sprawę, że jesteśmy motoryzacyjnym śmietnikiem w EU?

  • 16. Data: 2015-11-11 12:06:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 11:00, Budzik wrote:

    > własnie dla takich debili sa takie kampanie...

    Czyli bez sensu. Ci którzy po alko nie jeżdzą raczej jeździć nie będą, a
    do debili kampania nie trafia.

    Shrek.

  • 17. Data: 2015-11-11 12:09:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 11:08, neoniusz wrote:

    > A wielu krajach mozna miec 0,8 promila, i co? Wszyscy nagle umieraja?

    Nie tak znowu w wielu. Ale rzeczywiście to, że 1/4 "pijanych" kierowców
    byłaby zupełnie trzeźwa po drugiej stronie Odry, a połowo była do
    niedawna "kierowcami" rowerów - też byłaby trzeźwa w Niemczech świadczy
    o tym, że w dupie mamy czy to pomoże, byle statystyki były i igrzyska
    dla ludu.

    Shrek.

  • 18. Data: 2015-11-11 14:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Zdajesz sobie sprawę, że jesteśmy motoryzacyjnym śmietnikiem w EU?

    Tak, tak, widze to na drogach, auta coraz drozsze, lepsze, szybsze a ze
    gorsze od zachodniej czesci europy to inna sprawa.
    Nie zmienia to faktu, ze ani kierowcy nie wygladaja na niewypłacalnych ani
    tym bardziej paliwo tankowane nie jest nic tansze czy bardziej smietnikowe
    od tego na zachodzie.

  • 19. Data: 2015-11-11 14:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Czyli bez sensu. Ci którzy po alko nie jeżdzą raczej jeździć nie będą,
    > a do debili kampania nie trafia.

    Alez trafia. Przynajmniej do czesci.
    Debilem on jest dlatego ze nie wpładł na to sam an ie dlatego, ze nic nie
    jest w stanie pojąc.

  • 20. Data: 2015-11-11 15:03:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 14:00, Budzik wrote:

    > Alez trafia. Przynajmniej do czesci.
    > Debilem on jest dlatego ze nie wpładł na to sam an ie dlatego, ze nic nie
    > jest w stanie pojąc.

    Bardzo optymistycze założenie.

    A tak swoją drogą to debilami są nasi prawodawcy, którzy robią
    przestępców z ludzi, którzy w normalnym kraju byliby uznani za trzeżwych
    jak swinia, przez co całe sprawa się rozmywa. Bo przecież jazda z 0,3
    skrajnym debilizmem nie jest, skoro w bardziej cywilizowanych krajach
    tacy sami kierowcy za debili uważanie nie są. A skoro nie pozwala się na
    normalne zachowania, to powstaje przyzwolenie społeczne na łamanie tego
    debilnego prawa. A potem rozciąga się to na bardziej drastyczne przypadki.

    Jazda do 0,5 jak i na rowerze powinna być tolerowana jak w normalnych
    krajach. U nas robi się z takich ludzi przestępców, więc wszyscy wiedzą,
    że w walce z "pijanymi kierowcami" tak naprawdę nie chodzi o
    bezpieczeństwo.

    Shrek.