  • 1. Data: 2010-04-27 14:11:10
    Temat: Karambol w Gdyni - czemu tak dugo trwa zator?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Dzisiaj przed godziną 8 w Gdyni na Trasie Kwiatkowskiego był karambol - 13
    samochodów się stuknęło.
    Droga zablokowana.

    Problem w tym, że o 13:20 droga dalej w całości była zablokowana. Ja się
    pytam: dlaczego? Dlaczego przez ponad 5 godzin służby nie umieją udrożnić
    kawałka drogi?

  • 2. Data: 2010-04-27 16:27:49
    Temat: Re: Karambol w Gdyni - czemu tak dugo trwa zator?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 27 Kwi, 07:11, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Problem w tym, e o 13:20 droga dalej w ca o ci by a zablokowana. Ja si
    > pytam: dlaczego? Dlaczego przez ponad 5 godzin s u by nie umiej udro ni
    > kawa ka drogi?

    Czestokroc na autostradzie, gdzie wypadek jest na jezdni w jedna
    strone, od pewnej gestosci ruchu korek robi sie tez w druga strone,
    ktora teoretycznie jest przejezdna - ludzie po prostu lubia sobie
    popatrzec :)

    pozdr
    AA

  • 3. Data: 2010-04-27 17:36:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pytam: dlaczego? Dlaczego przez ponad 5 godzin służby nie umieją udrożnić

    Pewnie opisuja dokladnie sytuacje, spisuja kto i w co ranny, wszystkiego 25
    minut na jeden samochod jak dotad. Po to, zeby pozniej nie bylo jekow na
    grupie "pomocy, sprawca stluczki wypiera sie winy, a glupia policja nie
    ustalila dokladnie przyczyn".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-04-27 18:08:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > Problem w tym, że o 13:20 droga dalej w całości była zablokowana. Ja się
    > pytam: dlaczego? Dlaczego przez ponad 5 godzin służby nie umieją

    Jak to dlaczego... nie widziałeś nigdy w jaki sposób postępują miśki w
    takiej sytuacji? Najpierw pół godziny się zbierają, gdy już się zbiorą to
    "dokonują czynności": przechadzają się po okolicy, tu coś zmierzą, tam
    coś pogadają, gdzie indziej wtrącą kanapkę z indykiem albo fajka
    przypalą. Dopóki tak to będzie wyglądało, to byle stłuczka będzie
    oznaczała kilka godzin wielokilometrowego korka.

    --
    cokolwiek