  • 1. Data: 2010-04-27 11:42:24
    Temat: 1/2 /3 maja w czechach?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    hej

    ma ktos z was może jakas wiedze, czy w tych dniach u naszych sasiadow
    odbywaja sie jakies swieta, imprezy, zamkniecia sklepow, protesty, defilady,
    parady rownosci i inne takie?:-)

    rozwazamy ze znajomymi wyjazd na chwil kilka do ostrawy - by sie tam piwa
    napic, polazic, itp,
    ale niewiem czy tam cos sie dziwnego dziac niebedzie;)

    dodatkowo - jak w koncu z tymi GPS'ami jest, i innymi takimi? mogę z gps na
    szybiejechać czy mam sobie go.... gdzieś wsadzić?:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-04-27 12:06:20
    Temat: Re: 1/2 /3 maja w czechach?:)
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-04-27 11:42, Bartek pisze:
    > rozwazamy ze znajomymi wyjazd na chwil kilka do ostrawy - by sie tam piwa
    > napic, polazic, itp,
    > ale niewiem czy tam cos sie dziwnego dziac niebedzie;)
    >
    > dodatkowo - jak w koncu z tymi GPS'ami jest, i innymi takimi? mog? z gps na
    > szybiejecha? czy mam sobie go.... gdzie? wsadzi??:)

    uważaj na kontrolę trzeźwości zaraz po wjeździe z CZ do PL (i nie mam na myśli
    alkoholu).
    Lubią też wyrywkowo sprawdzić bagaż zwłaszcza jak jedzie grupka znajomych.

    Z tym GPS to chyba na Słowacji a nie w Czechach jest problem - nie można przyczepiać
    go do
    szyby.

    k.

  • 3. Data: 2010-04-27 12:14:06
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    komar pisze:

    > uważaj na kontrolę trzeźwości zaraz po wjeździe z CZ do PL (i nie mam na
    > myśli alkoholu).

    Eeeee? Gdzieś tak robią? Pierwsze słyszę.

    > Lubią też wyrywkowo sprawdzić bagaż zwłaszcza jak
    > jedzie grupka znajomych.

    Kto? Gdzie?

    > Z tym GPS to chyba na Słowacji

    Owszem.

    > a nie w Czechach jest problem - nie można
    > przyczepiać go do szyby.

    Można - były stosowne wyjaśnienia w tej kwestii.

  • 4. Data: 2010-04-27 13:07:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm>
    > ma ktos z was może jakas wiedze, czy w tych dniach u naszych
    > sasiadow odbywaja sie jakies swieta, imprezy, zamkniecia sklepow,
    > protesty, defilady, parady rownosci i inne takie?:-)

    Parking pod Skalnym miastem jest w tych dniach pelen .. autokarow i
    samochodow z Polski :-)

    > rozwazamy ze znajomymi wyjazd na chwil kilka do ostrawy - by sie
    > tam piwa napic, polazic, itp, ale niewiem czy tam cos sie
    > dziwnego dziac niebedzie;)

    3 maja to u nich normalny dzien roboczy.

    > dodatkowo - jak w koncu z tymi GPS'ami jest, i innymi takimi?
    > mogę z gps na szybiejechać czy mam sobie go.... gdzieś wsadzić?:)

    Ale to na Slowacji. Juz sie pojawialy jakies wyjasnienia ze nie
    chodzi o wieszanie na szynnie tylko nie moze widocznosci na droge
    blokowac, ale wiadomo - jak sie policjantowi pic chce, to kazdy
    powod jest dobry :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-04-27 13:48:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości

    > uważaj na kontrolę trzeźwości zaraz po wjeździe z CZ do PL (i nie mam na
    > myśli alkoholu). Lubią też wyrywkowo sprawdzić bagaż zwłaszcza jak jedzie
    > grupka znajomych.

    Querwa modre, jak to mawial znajomy bosman, zapomniałem, o tym, że tam teraz
    to ogą całe watachy cisnąć...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2010-04-27 13:51:29
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm>
    >
    > Parking pod Skalnym miastem jest w tych dniach pelen .. autokarow i
    > samochodow z Polski :-)

    ... obawiam sie wlasnie tloku - chociaż do tej pory udawalo sie nam zawsze w
    centrum ostrawy rozsądnie parkować, ale zapomniałem o tym że teraz tam
    więcej atrakcji.

    > 3 maja to u nich normalny dzien roboczy.

    a 1 maja?:)
    Pamiętam, jak rok, czy 2 lata temu, gdzieś się tam wybraliśmy, i jakieś
    święto mieli, ciężko bylo coś zjeść;)

    :-))

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-04-27 14:02:32
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    (...)
    > Parking pod Skalnym miastem jest w tych dniach pelen .. autokarow i
    > samochodow z Polski :-)

    Nie tylko w tych i nie tylko z Polski :)

    > 3 maja to u nich normalny dzien roboczy.

    A 1 to zwykły dzień wolny od pracy - część jest otwarta 'normalnie',
    część krócej (jak np. Hypernova), albo w ogóle :) Podejrzewam, że
    po południu nie ma co szukać otwartych sklepów :)

  • 8. Data: 2010-04-27 14:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:hr6jo5$ofq$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie tylko w tych i nie tylko z Polski :)

    Ale w tych dniach wyjatkowo duzo rodakow :-)

    W tym roku to takze sobota.

    J.

  • 9. Data: 2010-04-27 15:05:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > W tym roku to takze sobota.

    Ano sobota - coś zmienia? To normalne, że w soboty po południu
    ciężko znaleźć coś otwartego, choć w większych miastach
    można znaleźć sporo do późnych godzin wieczornych, a nawet można
    trafić coś czynnego 24h. Ostrawa to duże miasto - coś znajdą :)
    Jak bym osobiście wolał zrobić zakupy rano i dać sobie spokój
    z późniejszymi poszukiwaniami - szkoda czasu :) Inna
    sprawa, że jak ktoś chce się piwa napić, to sklep mu nie będzie
    potrzebny :)

  • 10. Data: 2010-04-27 15:30:40
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@e...pl>

    W artykule <hr6apn$ak3$1@node1.news.atman.pl>
    Bartek napisał(a):

    > ma ktos z was może jakas wiedze, czy w tych dniach u naszych sasiadow
    > odbywaja sie jakies swieta, imprezy, zamkniecia sklepow, protesty, defilady,
    > parady rownosci i inne takie?:-)

    Obdywaja sie "pochody" 1szo majowe lewicowych organizacji - praktycznie
    niezauwazalne dla publiki.
    W zeszlym roku Romowie 3 maja organizowali protesty przeciwko
    ekstremizmowi i bylo troche zamieszania, ale tylko w najblizszym
    otoczeniu miejsc gdzie protest organizowano - w Ostrave byl to zdaje
    sie pl. Masaryka.

    > rozwazamy ze znajomymi wyjazd na chwil kilka do ostrawy - by sie tam piwa
    > napic, polazic, itp,
    > ale niewiem czy tam cos sie dziwnego dziac niebedzie;)

    Spokojnie mozna jechac.

    > dodatkowo - jak w koncu z tymi GPS'ami jest, i innymi takimi? mogę z gps na
    > szybiejechać czy mam sobie go.... gdzieś wsadzić?:)

    Mozna jechac z GPSem tak samo jak w PL.

    Zdravim!

    --
    Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score