  • 1. Data: 2010-04-27 14:10:20
    Temat: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    zadzwonił do mnie znajomy.

    zadał mi proste pytanie;)
    jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?

    chodzi o to, by był fan.

    auto do uzytku sporadycznego, po miescie, nie dlugie trasy po kilkanascie
    km,
    jako drugie / trzecie auto w rodzinie.

    nie musi być scigant [5 s do setki], ale ma mieć to coś!:)

    moja pierwsza myśl:
    mx-5

    co jeszcze w podobnym stylu?
    acha, istotna uwaga- mogą to być wynalazki, może to też być auto stare -
    lata 80 naprzykład. kolega lubi, i potrafi przy aucie coś zrobić.
    może to być naprzykład auto za 2-3-4 tysiące, do jakiegoś grzebnięcia. może
    to być alfa, lancia, oraz inne, uważane często za "wynalazki" :)

    co wy na takie dictum?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-04-27 14:13:38
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > km,
    > jako drugie / trzecie auto w rodzinie.
    >
    > nie musi być scigant [5 s do setki], ale ma mieć to coś!:)

    Jeśli jesteś wystarczająco dojrzały (nie mylić z pełnoletniością) - kup
    sobie motocykl. Za 15 tys kupisz maszynę, ciuchy, kask, zrobisz prawko i
    jeszcze na paliwo Ci zostanie.

    Odkąd mam motocykl - jazda samochodem ma już tylko walory użytkowe.

  • 3. Data: 2010-04-27 14:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm>
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?
    > chodzi o to, by był fan.

    Honda Type R ?

    Niestety, znajomy wlasciciel narzeka ze fan maja glownie policjanci
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-04-27 14:20:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 27 Apr 2010 14:13:38 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]

> [...]
    > jeszcze na paliwo Ci zostanie.
    >
    > Odkąd mam motocykl - jazda samochodem ma już tylko walory użytkowe.

    Cos w tym jest, jednak ze swojego podworka musze powiedziec ze po kilku
    latach jezdzenia motocyklem chodzi mi po glowie jakis samochod, ktory
    jednak bedzie dawal troche wiecej frajdy niz aktualna popierdolka :)

    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99

  • 5. Data: 2010-04-27 14:20:11
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

> [...]
    > może to być naprzykład auto za 2-3-4 tysiące, do jakiegoś grzebnięcia.
    > może to być alfa, lancia, oraz inne, uważane często za "wynalazki" :)

    Zdecydowanie Toyota Supra albo Mitsubishi 3000GT.

  • 6. Data: 2010-04-27 14:25:53
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Cos w tym jest, jednak ze swojego podworka musze powiedziec ze po kilku
    > latach jezdzenia motocyklem chodzi mi po glowie jakis samochod, ktory
    > jednak bedzie dawal troche wiecej frajdy niz aktualna popierdolka :)

    Dokładnie, miałem 2 motocykle teraz sprzedaje ostatni i chce kupić auto,
    duże, ciężkie, wygodne z dużym silnikiem pochłaniającym 20lwahy/100km :P C5
    A6/S6 3.0 albo 4.2 :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-04-27 14:37:38
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli jesteś wystarczająco dojrzały (nie mylić z pełnoletniością) - kup
    > sobie motocykl. Za 15 tys kupisz maszynę, ciuchy, kask, zrobisz prawko i

    nie wiem jak teraz, ale wspomniany marcin - kolega - jescze 2-3 lata temu
    dysponował jakimś fazerem,
    coprawda trochę się u niego zmieniło, i może już moto nie posiadac,
    ale tym razem ewidentnie chce auto.;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 8. Data: 2010-04-27 14:50:34
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm>
    >
    > Honda Type R ?

    dodatkowe utrodnienie dla podpowiadających - jakieś argumenty mile widziane
    :)
    albo ewentualne wersje, za jakimi warto się rozglądać.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 9. Data: 2010-04-27 15:00:20
    Od: "grzech" <z...@w...pl>