  • 1. Data: 2010-04-27 09:10:25
    Temat: Szczecin - plac do ćwiczeń.
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Witam,
    Czy znacie jakiś większy, ogólnodostępny plac lub drogę w Szczecinie, na
    której można poćwiczyć jazdę bez prawa jazdy?

  • 2. Data: 2010-04-27 11:21:51
    Temat: Re: Szczecin - plac do ćwiczeń.
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    ul. Wojska Polskiego ?

  • 3. Data: 2010-04-27 12:37:02
    Od: max441 <m...@w...pl>

    e tam, po prostej już umiem.

    A tak poważnie, to szukam miejsca gdzie żona mogłaby poćwiczyć
    bezpiecznie i zgodnie z prawem przed egzaminem na PJ.

  • 4. Data: 2010-04-27 13:05:41
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >e tam, po prostej już umiem.
    >
    > A tak poważnie, to szukam miejsca gdzie żona mogłaby poćwiczyć bezpiecznie
    > i zgodnie z prawem przed egzaminem na PJ.

    Zgodnie z prawem to chyba na każdej drodze nie bedacej publiczną.

  • 5. Data: 2010-04-27 13:08:16
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 27 Kwi, 09:10, max441 <m...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy znacie jakiś większy, ogólnodostępny plac lub drogę w Szczecinie, na
    > której można poćwiczyć jazdę bez prawa jazdy?

    Tam gdzie ALE URWAŁ ;-)

    Sorry, nie mogłem sie powstrzymac ;-)

  • 6. Data: 2010-04-27 14:12:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w

    >Tam gdzie ALE URWAŁ ;-)
    >Sorry, nie mogłem sie powstrzymac ;-)

    Ale to ma byc trening zwykly, a nie zimowy extremalny :-)

    Ale tu sie nie ma co smiac i tak podpowiadac.
    Ci ktorzy tam jechali z PJ ryzykuja swoja znizke na OC.
    Ten kto by sie tam wybral wtedy bez PJ pokryje kaszta naprawy z
    wlasnej kieszeni, mimo ze to nie wina jego braku umiejetnosci :-)

    W razie potrzeby - brac wlasciciela auta, ubrac identyczne kurtki i
    przecwiczyc jednoczesne wychodzenie z samochodu.
    Ewentualnie kierowca sie kladzie a pasazer szybko wychodzi i idzie
    zalatwiac z poszkodowanym :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-04-27 14:53:25
    Od: max441 <m...@w...pl>

    No włUżytkownik mz napisał:
    > Użytkownik "max441" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgodnie z prawem to chyba na każdej drodze nie bedacej publiczną.

    No właśnie i gdzie takie są w Szczecinie lub okolicach? Najlepiej asfaltowe.

  • 8. Data: 2010-04-27 22:05:37
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > No właśnie i gdzie takie są w Szczecinie lub okolicach? Najlepiej
    > asfaltowe.

    o ile nie weszła ustawa, to każdy parking przed hipermarketem,
    płyty na lotnisku w dąbiu sa publiczne, ale tam nikt sie nie zapuszcza,
    no i krematorium, ale tam wieczorem policja regularnie przeszkadza.
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900