  • 11. Data: 2018-03-19 10:21:05
    Temat: Re: Karta do tabletu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-17 o 17:16, Jingiel pisze:
    > Wystarczy w ustawieniach sieci w tablecie wybrać innego operatora i masz
    > w virgin inny nadajnik. Proste?

    W życiu bym się nie domyślił ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2018-03-19 12:39:36
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-03-19 o 10:20, Mirek Ptak pisze:

    > Przecież w roamingu wewnętrznym prędkość jest strasznie obcięta. Nie bez
    > przyczyny napisałem w pierwszym poście o konsoli :) - stabilność i w
    > miarę dobre pingi są niezbędne do grania w Destiny :)

    No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby grać
    ... :(

    Test na T-Mobile Virgin:

    DL: 2.84/2.90 (drugi test)
    UP: 2.67/3.25 (drugi test)
    Ping: 35ms/38ms

    Virgin LTE:

    DL: 6.07/6.63(drugi test)
    UP: 0.18/0.03(drugi test) :):):):)
    Ping: 28ms/32ms(drugi test)
    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 13. Data: 2018-03-20 08:15:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-19 o 12:39, Chris pisze:
    > No nie mów że jadąc na wieś na 2 dni bierzesz że sobą konsole żeby grać
    > ... :(

    Na dwa dni nie, ale już na 3 :)

    > Test na T-Mobile Virgin:
    >
    > DL: 2.84/2.90 (drugi test)
    > UP: 2.67/3.25 (drugi test)
    > Ping: 35ms/38ms

    Ten wynik mnie zadziwia - myślę, że nawet dało by się grać :)
    Pytanie tylko jak długo takie parametry się utrzymają - dziennie
    potrzebuję około 1.5 GB lub więcej

    > Virgin LTE:
    >
    > DL: 6.07/6.63(drugi test)
    > UP: 0.18/0.03(drugi test) :):):):)
    > Ping: 28ms/32ms(drugi test)

    Tak się właśnie dzieje ciągle w Virgin na sieci Play w obu lokacjach
    gdzie najczęściej korzystam z mobilnego netu - zwykle bardzo fajnie, ale
    chwilami transfer spada do zera (nie tylko upload).

    Pozdrawiam - Mirek

  • 14. Data: 2018-03-21 09:04:42
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-03-20 o 08:15, Mirek Ptak pisze:

    > Na dwa dni nie, ale już na 3 :)

    Ja konsolę włączam może ze 3 razy na miesiąc :)

    > Tak się właśnie dzieje ciągle w Virgin na sieci Play w obu lokacjach
    > gdzie najczęściej korzystam z mobilnego netu - zwykle bardzo fajnie, ale
    > chwilami transfer spada do zera (nie tylko upload).

    Dla tego ja mam cały czas wybór ręczny i wybrane T-Mobile z preferencją
    na telefonie 3G żeby nie szukał LTE Play.

    Nie wiem jak gry bo to specyficzne ale kiedyś grałem sobie w Diablo3
    testowo na telefonie i dało się brać.
    Na wyjazdach jak się nudzę wieczorami to TV działa bez problemu (UPC
    Horozon GO)