  • 1. Data: 2014-03-07 16:53:45
    Temat: Karta pre-paid w 2014 roku
    Od: Olsza <n...@n...com>

    Witam!

    Jak obecnie wygląda sprawa zakupu i aktywowania kart pre-paid? Rozumiem,
    że przy zakupie okazuję sprzedawcy dowód osobisty. Ten spisuje moje
    dane. Co dalej? Czy muszę jeszcze gdzieś iść i podpisywać jakąś umowę?
    Czy potem karta będzie już aktywna czy będzie trzeba ją aktywować?

    Od jakiego operatora najlepiej kupić kartę, żeby ta cała operacja
    przebiegła jak najszybciej i bezproblemowo?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2014-03-07 18:43:22
    Temat: Re: Karta pre-paid w 2014 roku
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > Co dalej? Czy muszę jeszcze gdzieś iść i podpisywać jakąś umowę? Czy potem
    > karta będzie już aktywna czy będzie trzeba ją aktywować?

    dokument okazujesz, jesli chcesz karte zarejestrowac
    jesli tylko kupic i uzywac, to nie potrzebujesz dokumentow
    karta jest aktywna po zakupie, niekiedy trzeba ja aktywowac kodem

    > Od jakiego operatora najlepiej kupić kartę, żeby ta cała operacja
    > przebiegła jak najszybciej i bezproblemowo?

    dowolnego