    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Katowice -> Sandomierz - przejazd przez Kraków
    Date: Tue, 05 Oct 2010 13:45:36 +0200

    Witam
    Jadę w sobotę rano (w Krakowie około 9..10) na Sandomierz.
    Zawsze jechałem przez Kraków, teraz wiem że są wykopki na rondzie koło
    Ikei. Generalnie trasę przez miasto przelatywałem bez żadnych korków,
    teraz pewno to inaczej wygląda, ale czy na pewno?

    Czy jest sens pakować się przez miasto? czy może jechać A4, do Szarowa a
    potem do góry na 79?
    Czy o tej porze dnia i tygodnia się tam mocno korkuje?
    A także czy w drodze powrotnej tam nie utknę, z powrotem będę przez
    Kraków jechał około 15.

    Jadąc A4 jest 30km dalej, ale za to się jedzie.
    Przez Kraków bliżej, ale mogę postać na tym rondzie, bo dalej to się
    jakoś jedzie..
    Jadę osobówką z przyczepką, więc na autostradzie nie pocisnę aż tak bardzo.

    A może jeszcze jakaś inna trasa?