  • 1. Data: 2003-10-15 23:44:27
    Temat: Kiedy dowiedziałeś/aś się że w Chello można pobrać jedynie 15GB
    Od: " Antuan" <a...@g...pl>

    Z góry przepraszam, jeśli ta wiadomość pojawia się ponownie - ale wsiowy
    serwer chello wogóle nie pokazuje zawartości tej grupy i chyba na nią nie
    wysyła. Dlatego wysyłam ponownie z Gazety.

    Zapraszam do udziału w ankiecie:
    http://www.barometr.pl/sonda.php/O_SONDA/2053406

    Ankieta skierowana jest do obecnych i byłych użytkowników chello oraz osób
    które są zdecydowane
    na podłączenie tej usługi lub w trakcie podłączania.

    Bardzo proszę pracowników chello o powstrzmanie się - mam nadzieję, że to
    nie ponad ich siły ;)

    Pozdrawiam
    Antuan

  • 2. Data: 2003-10-18 16:51:53
    Od: "tural" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Antuan" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na podłączenie tej usługi lub w trakcie podłączania.
    >
    > Bardzo proszę pracowników chello o powstrzmanie się - mam nadzieję, że to

    No ja chetnie, ale:

    Warning: sybase_connect(): Sybase: Unable to connect in
    /home/virtual/www.barometr.pl/www/include/session_sy
    base.php on line 5

    a.. Can't connect to ITC as php

    pozdr
    tural

    PS.
    Z chello sie lacze.

  • 3. Data: 2003-10-19 11:06:23
    Od: "| Andy |" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > serwer chello wogóle nie pokazuje zawartości tej grupy i chyba na nią nie
    > wysyła. Dlatego wysyłam ponownie z Gazety.

    Ciekawy temat sondy: "Chciałbym sprawdzić, czy sposób informowania
    użytkowników Chello o ograniczeniach nie jest oszukańczy." Przeciez
    o tym ograniczeniu informuje regulamin, ktory mozna znalezc na stronie.

    --
    | Andy |

  • 4. Data: 2003-10-19 15:51:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ciekawy temat sondy: "Chciałbym sprawdzić, czy sposób informowania
    > użytkowników Chello o ograniczeniach nie jest oszukańczy." Przeciez
    > o tym ograniczeniu informuje regulamin, ktory mozna znalezc na stronie.

    Ale zeby zobaczyc ten regulamin, to trzeba miec dostep do netu, a ten
    jest dopiero po podpisaniu umowy ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2003-10-20 10:03:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Ale zeby zobaczyc ten regulamin, to trzeba miec dostep do netu, a ten
    > jest dopiero po podpisaniu umowy ...

    Nieprawda. Wszystkie wymagane dokumenty (umowę, regulami i "warunki
    uczciwego użytkowania") dostaje się w momencie podpisywania umowy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-10-20 10:04:01
    Od: Krzysztof Książek <m...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Ale zeby zobaczyc ten regulamin, to trzeba miec dostep do netu, a ten
    > jest dopiero po podpisaniu umowy ...

    A to nie jest tak, że do podpisu dostajesz tę umowę? :-)
    Nikt Ci nie broni przeczytać jej wraz z wszelkimi załącznikami zanim złożysz
    na niej podpis... A jest co czytać. Aż dziw bierze czego to ludzie nie
    wymyślą, żeby się na wszelki wypadek zabezpieczyć.

    Pozdrawiam!
    Krzysztof Książek

  • 7. Data: 2003-10-20 10:04:07
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@f...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote in news:MPG.19fca0fb60b4e608989789@news.tpi.pl:

    > Ale zeby zobaczyc ten regulamin, to trzeba miec dostep do netu, a
    > ten jest dopiero po podpisaniu umowy ...

    Nie jest to prawda - długi wątek na ten temat jest na p.r.warszawa.
    Dostajesz umowę do podpisu, a z nią "regulamin" i "warunki" - albo i
    ich nie dostajesz. Ale jak czytasz umowę, widzisz w niej odwołanie do
    regulaminu i warunków. I wtedy mówisz instalatorom: poproszę regulamin.
    I albo Ci go dają, albo przypominasz im gdzie są drzwi, i zapraszasz
    ponownie z regulaminem. I już wszystko wiesz. A jak nie czytasz tego co
    podpisujesz - to sam sobie jesteś winny.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {AF729E06-A979-488C-8289-23BD919ADB78}

  • 8. Data: 2003-10-21 10:45:42
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tural" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No ja chetnie, ale:
    >
    > Warning: sybase_connect(): Sybase: Unable to connect in
    Fakt - coś barometr zdychał, ale już chyba hula.

    Pozdrawiam i zapraszam teraz :)
    Antuan

  • 9. Data: 2003-10-21 10:45:53
    Od: "Antuan" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nieprawda. Wszystkie wymagane dokumenty (umowę, regulami i "warunki
    > uczciwego użytkowania") dostaje się w momencie podpisywania umowy...

    Przemo znowu ściemnia - te papierzyska (umowe, regulamin, wrunki i cholera
    wie co jeszcze dają Ci np. jak już założą modem. Potem taki monter stoi nad
    Tobą, przebiera nogami nie dając Ci spokojnie przeczytać umowy, a zwłaszcza
    pierdalasów zawartych w warunkach - które jak się późnie jokazuje - są
    najważniejsze.
    Zresztą wynik ankiety mówi sporo na temat - jak się to odbywa.

    Pozdrawiam
    Antuan (Już od jutra z neostradą - bo chello znowu uznało, że za dużo
    ściagąm - dziwne, ale nie martwi ich że prawie tyle samo wysyłam ;)