  • 1. Data: 2003-10-16 21:46:32
    Temat: Re Cos dla posiadaczy SDI
    Od: Karpiu <k...@p...internetdsl.pl>

    >Z pewnych zrodel dowiedzialem sie ze TPSA ma za jakis czas calkowicie
    >wycofac SDI przynajmniej z wiekszych miast i beda na sile starali sie
    >zeby klijenci SDI wykupili DSLa lub Neo po bardzo niskich cenach
    >promocyjnych :))Najleprze jest to ze oni wiedza o tym ze jak wycofaja
    >SDI a uzytkownik nie bedzie chcial przejsc na DSLa i bedzie dalej
    >posiadal SDI, to taki ludek wtedy leci do sadu o odszkodowanie w
    wyniku >niedotrzymania slowa pisanego w umowie zawartej z TPSA i
    >najprawdopodobniej bedzie mial wygrana w kieszeni, wraz ze spora sumka
    >za odszkodowanie :)) Wiec jak chcecie sie wycofac z SDI to pomyslcie
    >nad tym co napisalem :)
    >Pzdr.
    >Karpiu

    Cześć !
    Zgadzam się z poglądem że TPSA traktuje SDI jak wrzód na tyłku - tym
    bardziej że wraz z wprowadzeniem SDI popełnili dwa błędy .
    Nadali ludziom stały numer IP i nie zabraniali budowy sieci . Skutek
    tych błędów odczuli po raz pierwszy gdy w kontaktach z ZUSem zaczęto
    akceptować skrzynki mailowe bez stopek reklamowych . Okazało się że
    posiadacze SDI bez problemów mogli udostępniać takie skrzynki a giganci
    internetowi nie osiągają zamierzonych zysków . Jeśli chodzi o sieci to
    zbyt szybko nasycił się rynek i nie dziwię się bo w moim przypadku na
    sieć z SDI złożyło się 8 rodzin mieszkających w jednej klatce - więc
    TPSA straciła 7 klientów . Teraz zachęcają do przechodzenia na neostradę
    ale za rok czy dwa będą znowu zachęcać do wejścia w nowsze systemy i tak
    dookoła . Dziś mam już w ręku nowy regulamin TPSA dla użytkowników SDI .
    Są w nim dwie zmiany : pierwsza - nie mówi się już o "jednym statycznym"
    ale o "jednym" numerze IP . Druga to oczywiście zabrania się
    udostępniania poza lokalem .
    Osobiście wysłałem maila do Dyrektora pionu multimediów z zapytaniem czy
    mam to traktować jako wypowiedzenie umowy ze strony TPSA bo zgodnie z
    umową wszelkie zmiany inne niż dotyczące cennika wymagają formy pisemnej
    podpisanej przez obydwie strony .Zapytałem także czy w takim przypadku
    TPSA dokona zwrotu wpłaconej kasy za "Uzyskanie dostępu do systemu SDI"
    czy mam wystąpić o taki zwrot do sądu .
    Czytając odpowiedzi do Twojego postu znalazłem i taką która to odradza
    drogę sądową jako długą i skazaną na niepowodzenie . Bzdura !
    W grę wchodzi odzyskanie 1000 zł i odsetek . Od wyroków w takich
    sprawach przysługuje jedynie odwołanie do drugiej instancji a wyrok jest
    natychmiastowej wykonalności . Od spraw gdzie wartość sporu jest poniżej
    10 000 nie przysługuje kasacja a wyrok w razie oporów oddaje się do
    komornika . Te aspekty prawa przestudiowałem walcząc z PZU o wypłacenie
    pełnej kwoty za szkodę całkowitą - sprawa trwała dwa lata - wygrałem
    choć adwokaci nawet odradzali bo byłem skazany na przegranie .
    A swoją drogą czy TPSA ma udziały w ONECIE?

    Pozdrawiam Paweł Giżyński

  • 2. Data: 2003-10-17 08:38:51
    Temat: Re: Re Cos dla posiadaczy SDI
    Od: "herbert" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karpiu" <k...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    > A swoją drogą czy TPSA ma udziały w ONECIE?

    Wydaje mi sie, ze TP ma udzialy w WP. A w onecie ma grupa ITI.

  • 3. Data: 2003-10-17 14:47:39
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@d...spam>

    In article <bmn3kh$q7v$1@nemesis.news.tpi.pl>, Karpiu wrote:
    > Są w nim dwie zmiany : pierwsza - nie mówi się już o "jednym statycznym"
    > ale o "jednym" numerze IP . Druga to oczywiście zabrania się

    To znaczy ze TPSA zamierza zmienic IP statyczne na dynamiczne ?
    Bo w innym miejscu mowi sie ze przy przenosinach nie
    zapewniaja poprzedniego IP.

    --
    Jarek
    e-mail: js_news monkey monolit.polfurs.org

  • 4. Data: 2003-10-17 17:03:19
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <z...@c...com>

    > Wydaje mi sie, ze TP ma udzialy w WP. A w onecie ma grupa ITI.

    TP ma udzialy w Onecie :)

  • 5. Data: 2003-10-18 16:50:31
    Od: "Jaco" <j...@a...NIElubieSPAMUnet.pl>

    Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <z...@c...com> napisał w
    wiadomości news:bmp4cs$n5a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > TP ma udzialy w Onecie :)

    Gdyby tepsa miała udziały w oniecie to ten nie oferowałby konkurencyjnego
    dostępu do netu i to po łączach Energisa

    Jaco

  • 6. Data: 2003-10-18 16:51:42
    Od: "tural" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <z...@c...com> napisał w
    wiadomości news:bmp4cs$n5a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > TP ma udzialy w Onecie :)

    Ej!
    Jak w Onecie?

    Zarcik z przymruzeniem?

    pozdr
    tural

  • 7. Data: 2003-10-19 11:05:56
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sat, 18 Oct 2003 16:51:42 +0000 (UTC), "tural"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Jakub "Venom" Żukowski" <z...@c...com> napisał w
> [...]

    Udzialy to moze miec. Ja tez byc moze mam (nie sprawdzalem czyje akcje
    np. fundusz emerytalny kupil za moje pieniadze...). Poki nie ma
    udzialow dajacych wplyw na decyzje to nie ma to wiekszego znaczenia.

    --
    Darek

  • 8. Data: 2003-10-20 10:04:57
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Karpiu" <k...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

    A nie jest czasem tak ze tpsa stara sie przeniesc sdi na wies i do
    mniejszych
    miast gdzie abonenci sa poza ich zasiegiem (5km od centrali dla neo, z tego
    co
    slyszalem dla sdi moze to byc nawet ok 20 km) a dotychczasowych
    uzytkownikow przeniesc na neostrade? Zyskuja na tym nowego abonenta,
    a jednoczesnie moga skasowac od niego ladna sumke za instalacje sdi...

    Bucz

  • 9. Data: 2003-10-23 01:22:54
    Od: "Artur M. Piwko" <pipen@beast_tu_kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Oct 2003 10:04:57 +0000 (UTC),
    Piotr Chmielewski <c...@m...pw.edu.pl> screamed:

    Raczej nie. Mało opłacalne.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | mailto:s/_/./