  • 1. Data: 2003-10-15 23:41:41
    Temat: Softomasz lub kablowka.net - jakosc uslug?
    Od: Krzysiek Wilk <k...@w...bledna-domena.net>

    Witam

    W mojej spółdzielni mieszkaniowej w centrum Warszawy pojawili się
    instalatorzy siecli lokalnej z dostępem do Internetu z firmy Softomasz.

    Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia z w/w firmą?

    (Może się również przedstawiać jako kablowka.net).

    Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
    swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o
    przepustowości 2Mb/s.
    Jak wygląda u nich kwestia reakcji na awarie i tępienia użytkowników Kazyy
    itp. - chciałbym pracować z domu i nie uśmiecha mi się rzężenie sieci, bo
    jakiś 5 małolatów ściąga sobie nielegalne pliki.

    Pozdrawiam

    K.
    ---
    Krzysiek Wilk, http://www.wilczki.net/
    Uwaga: adres e-mail zawiera bledna-domena.

  • 2. Data: 2003-10-16 13:34:03
    Temat: Re: Softomasz lub kablowka.net - jakosc uslug?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Krzysiek Wilk wrote:
    > Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
    > swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o
    > przepustowości 2Mb/s.

    Obietnice werbalne jak rozumiem? Zażądaj na początek kompletnego tekstu
    umowy wraz ze wszelkimi załącznikami (typu regulaminy, załączniki itd).
    To co będziesz miał podpisane przez obie strony (wraz z _wszelkimi_
    załącznikami i regulaminami) to będzie to, do czego się firma prawnie
    zobowiązuje.

    > Jak wygląda u nich kwestia reakcji na awarie i tępienia użytkowników Kazyy
    > itp. - chciałbym pracować z domu i nie uśmiecha mi się rzężenie sieci, bo
    > jakiś 5 małolatów ściąga sobie nielegalne pliki.

    Jak wyżej - umowa i opcje SLA (jeśli takowe są oferowane).

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2003-10-17 14:47:29
    Od: Rafał Doroszkiewicz <W...@v...net.pl>

    Użytkownik Krzysiek Wilk napisał:
> [...]
    >
    > Szczególnie interesuje mnie wywiązywanie się firmy z obietnic składanych w
    > swoim serwisie, że na każdych 20 użytkowników przypada łącze o

    Odwiedziłem ich stronę ( www.kablowka.net ) i z tego co wyczytałem, ta
    gwarancja przepustowości jest zapisana tak:
    " łącze stałe o przepustowości nie mniejszej niż 2Mbit na każdych 20
    aktywnych użytkowników; "

    Intrygujący jest zapis 'aktywnych użytkowników' jako, że ten zapis może
    się znacząco różnić od "samych" 'użytkowników'.

    Proponuję wykonać telefon do firmy i wypytać o szczegóły tego punktu.

    Pozdr,

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl