  • 1. Data: 2003-10-12 13:57:38
    Temat: TPSA pieiominutowe przerwy. Pieciominutowe!?
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    taak zgodnie z zapowiedzią przerw pieciominutowych w dostepie do iDSL
    TPSA popisała sie swoim modernistycznym pojmowaniem plastyczności czasu:

    /*--------------------------------------------------
    -----------------*/
    From - Sun Oct 12 03:40:59 2003
    Subject: Checkservice: unreachable host on Sun Oct 12 02:42:27
    Date: Sun, 12 Oct 2003 03:22:47 +0200

    Warning! Server www.wp.pl is unreachable since Sun Oct 12 02:42:27 2003!

    Checkservice
    /*--------------------------------------------------
    -----------------*/

    jakby nie liczyl to jest godzina... (bez dwoch minut...)

    p.s. nie jednak nie zdazylem tego poslac bo znowu siadło... nooo moze
    teraz zdążę.... szybko szybko

    --

    Pozdrawiam. [Why use Windows since there is a door.]

  • 2. Data: 2003-10-13 09:44:06
    Temat: Re: TPSA pieiominutowe przerwy. Pieciominutowe!?
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    Marek Cybulski wrote:
    > p.s. nie jednak nie zdazylem tego poslac bo znowu siadło... nooo moze
    > teraz zdążę.... szybko szybko

    zeby dodać nieco obiektywizmu do powyższego. ogólnie funkcjonuje
    sprawnie... dodam w _mojej_ lokalizacji. za reszte sie nie wypowiadam.
    chociaz ostatnio checkservice troszke mi podrzuca maili w stylu

    ,,Service http on host www.wp.pl (port: 80) timed out on Sun Oct 12
    16:51:25 2003!
    That means that the port seemed to be open, but designated service
    doesn't seem to be working."

    przy srednim dziennym wysyceniu łącza 110Kbit
    mc

    --
    Pozdrawiam. [Why use Windows since there is a door.]

  • 3. Data: 2003-10-13 09:44:18
    Od: "Archie" <a...@r...net>

    "Marek Cybulski" wrote...
    > taak zgodnie z zapowiedzią przerw pieciominutowych w dostepie do iDSL
    > TPSA popisała sie swoim modernistycznym pojmowaniem plastyczności czasu:

    Dziwne. U mnie bylo to dokladnie 6 minut, 32 sekundy... I tylko jedna jedyna
    przerwa ;-))

    Pozdroffka Archie
    PS. Skad jestes?

  • 4. Data: 2003-10-15 23:41:49
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > jakby nie liczyl to jest godzina... (bez dwoch minut...)
    > p.s. nie jednak nie zdazylem tego poslac bo znowu siadło... nooo moze
    > teraz zdążę.... szybko szybko

    No co, pieciominutowych przerw moglo byc przeciez np 15 ?;)
    Sam piszesz, ze na chwile czasem wlaczali :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-10-15 23:42:40
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    Archie wrote:
    > PS. Skad jestes?

    sąsiad z jednego routera.

    --
    Pozdrawiam. [Why use Windows since there is a door.]

  • 6. Data: 2003-10-16 13:32:15
    Od: Marek Cybulski <mcybulski@CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > No co, pieciominutowych przerw moglo byc przeciez np 15 ?;)
    > Sam piszesz, ze na chwile czasem wlaczali :-)

    przypadek o ktorym napisałem był continous

    --

    Pozdrawiam. [Why use Windows since there is a door.]