  • 21. Data: 2009-05-11 07:26:28
    Temat: Re: Kiepsko opakowany HDD ze sklepu internetowego
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "zólta pieta" <...@...a> napisal w wiadomosci
    news:gu52ug$dqs$1@news.wp.pl...

    > z ciekawosci: dlaczego kupiles ten dysk ? przeciez te dyski zbieraja
    > najwiecej marnych opinii...

    Te dyski "znawco" sa jedne z najlepszych na rynku.
    Jesli sadzisz inaczej. podaj linka do tych testów mówiacych co innego.
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2009-05-11 12:18:26
    Od: zólta pieta <...@...a>

    > Te dyski "znawco" sa jedne z najlepszych na rynku.

    tak tak. oczywiscie.

  • 23. Data: 2009-05-11 20:18:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nostradamus" gu8k0b$2c1m$...@o...icpnet.pl

    > Te dyski "znawco" sa jedne z najlepszych na rynku.
    > Jesli sadzisz inaczej. podaj linka do tych testów mówiacych co innego.

    Seagate zawsze robił dobre dyski. Albo inaczej -- nigdy nie robił złych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Początkujący makler udał się do wróżki z pytaniem...

    -- W najbliższym tygodniu dolary pójdą w górę czy w dół?
    -- Ani w dół, ani w górę.
    -- Więc kurs nie ulegnie zmianie?
    -- Ulegnie. Wyjdą bokiem.

  • 24. Data: 2009-05-11 20:40:02
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:gua28s$315$1@inews.gazeta.pl...

    > "Nostradamus" gu8k0b$2c1m$...@o...icpnet.pl

    > Seagate zawsze robił dobre dyski. Albo inaczej -- nigdy nie robił złych.

    Każdy producent hdd ma coś za uszami.

  • 25. Data: 2009-05-12 13:02:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message

    > Odczytaj dame ze S.M.A.R.T. Zwlaszcza G-Sensor (jesli dysk takowy
    > atrybut udostepnia).

    G-sensor zatrzymuje odczyt i zapis w momencie wykrycia wiekszych niz
    dopuszczalne przeciazen? Faktycznie ma szanse zadzialac odlaczony od
    zasilania w transporcie, a nawet jeszcze zapisze dane do pozniejszej
    analizy. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2009-05-12 13:29:13
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 12 May 2009 14:02:41 +0100,
    kamil <k...@s...com> screamed:

    > G-sensor zatrzymuje odczyt i zapis w momencie wykrycia wiekszych niz
    > dopuszczalne przeciazen?

    Tego nie wiem. Wykrywa tylko zero-jedynkowo fakt wystąpienia większego
    niż zakładane przeciążenia. Co później widać przy odczycie.

    > Faktycznie ma szanse zadzialac odlaczony od
    > zasilania w transporcie, a nawet jeszcze zapisze dane do pozniejszej
    > analizy. ;-)

    Ma nie tylko szansę ale i okazję zadziałać odłączony od zasilania.
    Zasilanie niezbędne jest tylko do odczytania via SMART.
    To coś jak z czujnikami przyłożenia magnesów w licznikach wody.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 15:25:07 user up 12070 days, 3:20, 1 user, load average: 0.01, 0.71, 0.00 ]

    If Murphy's law can go wrong, it will.

  • 27. Data: 2009-07-12 10:49:06
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 08.05.2009 22:37, Rafal M pisze:
    > Zawsze tak kupuje. Po za tym co za roznica, do malego sklepu
    > komputerowego ten dysk tez najczesciej jedzie kurierem.

    Ale zazwyczaj w większej partii i z innymi gratami, a więc
    opłaca się lepiej i ciaśniej upakować.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |