  • 1. Data: 2009-05-07 16:05:16
    Temat: Hp 1410
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Posiadam takie jak w temacie wielofunkcyjne urządzenie... ostatnio
    zmieniałam pojemniki z tuszem.... a dokładnie napełniałam.
    Niestety drukarka pokazuje mi ów taki komunikat:
    Niewłaściwy pojemnik z tuszem
    Właśnie zainstalowany pojemnik z tuszem: lewy nie jest przeznaczony do
    użycia w tej drukarce...
    Nie wiem co robić... to sa oryginalne pojemniki, pierwszy raz
    napełniane.. czy może być coś z drukarką...
    Cały czas przy włączonej drukarce miga też czerwone światełko przy
    kropli tuszu... proszę o pomoc...
    Jak możecie

  • 2. Data: 2009-05-07 20:45:42
    Temat: Re: Hp 1410
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 07-05-2009 o 18:05 Weronika napisała na pl.comp.pecet:

    > Posiadam takie jak w temacie wielofunkcyjne urządzenie... ostatnio
    > zmieniałam pojemniki z tuszem.... a dokładnie napełniałam.

    Może być kilka przyczyn, a mianowicie:

    1.W tuszach tego modelu drukarki jest zainstalowany chip, który kontroluje
    poziom
    tuszu. Kiedy oryginalny tusz się skończy drukarka wyświetla komunikat:
    brak tuszu, błąd
    lub być może inny. Aby zresetować chipa trzeba się trochę pobawić, a
    pewności nie ma..
    http://www.druknet.pl/default.aspx?art=304
    2.Czasami zasychają dysze i trzeba je udrażniać, co nie zawsze przynosi
    skutek.
    3.Po włożeniu tuszu styki nie zawsze trafiają w swoje miejsca i należy je
    przeczyścić.
    Ja robię w ten sposób, że wyciągam i wkładam tusz aż drukarka go zobaczy.

    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2009-05-08 05:58:21
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Ja już ten tusz tyle razy wkładałam do drukarki, że się pogubiłam w
    liczeniu.
    One są dopiero co napełnione... więc też przeczyszczone
    Już nie wiem co robić...
    nawet jak wyciągnę kompletnie tusze, to ona dalej świeci na czerwono...
    co z tym fantem?

  • 4. Data: 2009-05-08 08:06:38
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Weronika pisze:
> [...]
    > Już nie wiem co robić...
    > nawet jak wyciągnę kompletnie tusze, to ona dalej świeci na czerwono...

    Miałem tę drukarkę, do niej najlepiej mieć 3 komlpety kadridży - z tego
    co pamiętam ona zapamiętuje kadridż i trzeba jej wachlować nimi.

    Chyba, że to mi model się pomylił, ale wydaje mi się, że to w tym
    dziadku tak było.

  • 5. Data: 2009-05-08 17:44:55
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-05-2009 o 07:58 Weronika napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > Już nie wiem co robić...
    > nawet jak wyciągnę kompletnie tusze, to ona dalej świeci na czerwono...

    Ten objaw wskazuje na to, że drukarka nie posiada dobrego połączenia z
    kartridżem.
    W tylnej części kartridża są takie żółte kwadraciki (to styki), nie wolno
    ich dotykać, ponieważ
    mogą stracić przewodność.
    Ja komunikat o niezgodnym pojemniku z tuszem mam za każdym razem gdy wyjmę
    tusz.
    W ekstremalnych przypadkach lekko zdrapuję śniedź ze styków, a zwykle
    wystarczy przemyć
    czystym spirytusem. Chodzi o to, że te styki mogą się lekko przesunąć przy
    wkładaniu.
    Według mnie drukarka jest sprawna. Ciekaw jestem jeszcze, czy
    kiedykolwiek, był wkładany
    napełniany kartridż do tej drukarki i jak się wtedy zachowywała.

    Wiesław
    Opera Mail

  • 6. Data: 2009-05-08 19:52:36
    Od: Weronika <w...@g...pl>

    Nie nigdy... ten był pierwszy raz napełniany....

  • 7. Data: 2009-05-09 14:06:56
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-05-2009 o 21:52 Weronika napisała na pl.comp.pecet:

    > Nie nigdy... ten był pierwszy raz napełniany....

    Więc prawdopodobnie może dojść jeszcze resetowanie chipa. Proponowałbym
    jednak
    kupić (pożyczyć) oryginały lub chociaż zamienniki i spróbować. Jak sobie
    dobrze przypominam to chyba nr 21 i 22.

    Wiesław
    Opera Mail