  • 11. Data: 2009-06-11 21:09:50
    Temat: Re: Kilka pyta ad. tv cyfrowej.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.06.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Pytanie dla kogo jest N?
    > Dla wielbicieli ruskich filmów? ;-)

    Masz coś do rosyjskiego kina? Bez przesady, ta hollywodzka papka jest
    dostępna na wszelakich mediach, a coś nowego i wartościowego to m.in
    właśnie Wojna i pokój.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-06-11 22:19:50
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 11 czerwiec 2009 14:43, Shimeck wyraził następujacą opinię:

    > ...Kupiłem plazme 42' HD ready ...
    > 2. Czy jak zamówie "N", a mam w 3 pokojach telewizory

    Plazmę masz tylko w jednym pokoju {o ile zrozumiałem} ;-)

    > 3. Jaka firma jest obecnie najlepsza : "N", "Cyfra plus" "Cyfrowy polsat"
    > czy UPC?

    Mi pasuje "mix" N-ka plus lokalna kablówka, na plazmie oglądam praktycznie
    tylko N-kę, bardzo rzadko coś z kablówki. Do pozostałych pokoi mam
    podprowadzoną kablówkę i wystarczy.

    Co jakiś czas porównuję cenę pakietów które mam w N-ce z ofertą C+ i na
    jakie by promocje nie liczyć i tak w C+ wychodzi znacznie drożej.
    Oferta Polsatu w ogóle mi nie pasuje.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 13. Data: 2009-06-11 22:58:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh32s2r.dkh.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Masz coś do rosyjskiego kina?

    Ależ skąd, od razu wyłączam każdy odbiornik w którym się pojawi.
    To co się naoglądałem w latach 70-tych i 80-tych wystarczy mi na całe życie.

    >Bez przesady, ta hollywodzka papka jest
    > dostępna na wszelakich mediach, a coś nowego i wartościowego to m.in
    > właśnie Wojna i pokój.

    ROTFL !!!
    Wisisz mi za czyszczenie monitora.

  • 14. Data: 2009-06-11 23:00:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:

    > Co jakiś czas porównuję cenę pakietów które mam w N-ce z ofertą C+ i na
    > jakie by promocje nie liczyć i tak w C+ wychodzi znacznie drożej.

    Ale liczysz to co oglądasz, czy kanały na spisie?
    Bo tu jest pies pogrzebany.

    Kiedyś miałem super pakiety Cyfry, płaciłem ze 100 zł miesięcznie, teraz
    wystarcza mi darmowe dvb-t i Canal+ za 20 zł/mc.
    Żeby było śmieszniej - dalej oglądam to samo. ;-)

  • 15. Data: 2009-06-11 23:11:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Bo uważasz że na tym kanale leci produkcja 70/80? Się grubo mylisz.

    Nie istotne, nie trawię tego typu kina i już.
    Obejrzałem kilka filmów współcześnie zrobionych i wystarczy.

    Już wolę czeskie, przynajmniej pośmiać się można.

    > Nie wiem co w tym śmiesznego,

    No i super.
    Widać N ma ofertę dla Ciebie.
    Ale osobiście nie wierzę, że takich jest więcej. ;-)

  • 16. Data: 2009-06-11 23:19:26
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    > To co się naoglądałem w latach 70-tych i 80-tych wystarczy mi na całe życie.

    Bo uważasz że na tym kanale leci produkcja 70/80? Się grubo mylisz.

    Nie wiem co w tym śmiesznego, masz gdzieś do kupienia dvd np z 'Aurorą' (2006)
    czy '12' (nominacja do Oskara)? I może najpierw obejrzyj te filmy, zanim coś
    więcej palniesz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 17. Data: 2009-06-11 23:31:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh334m8.62p.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Czeskie kino tez jest dobre. Ale to co prezentujesz to samoograniczenie.

    Dla miłośnika ruskiego shitu - być może.
    Dla mnie to oszczędność czasu.

  • 18. Data: 2009-06-11 23:36:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]

    > Już wolę czeskie, przynajmniej pośmiać się można.

    Czeskie kino tez jest dobre. Ale to co prezentujesz to samoograniczenie.

    Na to nic nie poradzę, trudno, zobacz chociaż to poniżej, może
    zmienisz zdanie (nie o N ale o dzisiejszym rosyjskim kinie)

    > Ale osobiście nie wierzę, że takich jest więcej. ;-)

    Polecam większości co lubią kino akcji/fantastyki w klimatach
    Alien/Resident Evil/Dooma/Cube/AVP itd. jutro zapraszam na rosyjską
    produkcję:

    23:05 Sob 13 Cze, Wojna i Pokój 'Paragraf 78'

    Fajna fabuła ze zwrotami, komandosi, podziemne labirynty, bardzo dobre
    sceny walki, muzyka Prodigy, bez dłużyzn i "opisów przyrody".
    Opinie poproszę po seansie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 19. Data: 2009-06-12 06:23:18
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 12 czerwiec 2009 01:00, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Ale liczysz to co oglądasz, czy kanały na spisie?
    > Bo tu jest pies pogrzebany.

    To co oglądam. W N-ce są to kanały rozrzucone po trzech pakietach, trzy
    kanały które "muszę" ;-) oglądać mam z kablówki, ale tak jak pisałem
    kablówkę mam poprowadzoną też do innych pokoi więc przy C+ też bym z niej
    nie zrezygnował. Płacę 48zł za N-kę i mam w tym kanały HD, w Cyfrze nie
    udało mi się złożyć tak taniej oferty no i kanałów HD jak na lekarstwo a nie
    po to kupowałem plazmę żeby SD oglądać ;-)

    Ale co racja to racja, każdy sam musi zdecydować co chce oglądać i ile jest
    gotów za to zapłacić :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 20. Data: 2009-06-12 06:45:26
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 12 czerwiec 2009 01:31, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał

    > Dla miłośnika ruskiego shitu - być może.
    > Dla mnie to oszczędność czasu.

    Popełniasz błąd odrzucając całość kinematografii tego kraju :-)
    Kanał "Wojna i Pokój" jest bardzo nierówny, powiedziałbym że przynajmniej
    połowa filmów to mocno odgrzewane kotlety {a zdarzają się czasami wręcz
    nieświeże}, ale są też filmy które obejrzeć warto.
    W sumie chyba częściej znajduję coś _ciekawego_ na kanale Wojna i Pokój niż
    na całym pakiecie AXN-ów ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --