  • 11. Data: 2014-10-29 23:43:37
    Temat: Re: Klawiatura z kluczykiem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Ale w warunkach bojowych, gdzie jest jedna wolna ręka, trociny się sypią,
    > to taka wajha do odłącznia klawiatury u mnie będzie mile widziana.

    No to przedłużacz USB z przeciętą jedną żyłą i mechanicznym wyłącznikiem.
    Może być zaadaptowana dźwignia włącznika od krajzegi. Tak sobie myślę, że
    jednak najlepiej przerywać linię +5V. Można to też zrobić w samym pececie,
    na kabelku łączącym płytę główną ze śledziem USB.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2014-10-29 23:54:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jarosław Sokołowski"
    > Może być zaadaptowana dźwignia włącznika od krajzegi. Tak sobie myślę, że
    > jednak najlepiej przerywać linię +5V.

    Tak zrobię! Może nie włącznik od krajegi :-) ale jakiś astabilny przycisk.

    Robert

  • 13. Data: 2014-10-30 00:02:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Tak zrobię! Może nie włącznik od krajegi :-) ale jakiś astabilny przycisk.

    Z gotowców, to są jeszcze klawiatury bezprzewodowe. One mają często
    po prostu wyłącznik zasilania jako przesuwany hebel pod spodem.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2014-10-30 02:23:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Fn + F11 blokuje i odblokowuje klawiaturę.

    A nieprawda. W moim laptopie to robi za NUM LOCK on/off

  • 15. Data: 2014-10-30 09:56:22
    Od: s...@g...com

    użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Ale w warunkach bojowych, gdzie jest jedna wolna ręka, trociny się sypią, to
    > taka wajha do odłącznia klawiatury u mnie będzie mile widziana.

    Zrobic upgrade do klawiatury gumowej?