  • 1. Data: 2010-10-28 09:49:16
    Temat: Klej na gorąco do elektroniki
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Szukam w zasadzie klejarki z odpowiednim cienkim aplikatorem...

    Otóż potrzebuję oblewać jedno złącze na płycie PCB, aby uchronić
    je przed wyłamaniem.
    Standardowe klejarki, jak np:
    http://www.tme.eu/html/PL/pistolety-do-klejenia-glue
    matic-3002-firmy-steinel/ramka_2586_PL_pelny.html

    niestety mają zbyt grubą końcówkę i ciężko nią operować przy delikatnej
    elektronice nie zalewając przy okazji niepotrzebnie wielu innych części.

    Tak więc szukam (i nie mogę znaleźć) klejarki, ale z cienkim,
    precyzyjnym aplikatorem.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;-)....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-28 12:34:02
    Temat: Re: Klej na gorąco do elektroniki
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 15:14, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "Kris_gor"
    >
    > niestety mają zbyt grubą końcówkę
    >
    > Firmy Steinel mają wymienne końcówki. Są z dyszą1 mm.

    Dziękuję. Sam znalazłem:

    PKP-18E Bosch

    a na innej grupie mi podpowiedziano:
    BOSCH GKP 200 CE

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-28 13:14:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Kris_gor"

    niestety mają zbyt grubą końcówkę

    Firmy Steinel mają wymienne końcówki. Są z dyszą1 mm.

    Robert