  • 1. Data: 2010-10-19 20:18:22
    Temat: hydraulika
    Od: "Piotr Hajduk" <m...@m...pl>

    Szukam porządnego programu do wyliczeń i rysowania układów hydraulicznych (z
    bazami grafiki) - najlepiej po polsku.

  • 2. Data: 2010-10-20 15:50:43
    Temat: Re: hydraulika
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-19 22:18, Piotr Hajduk pisze:
    > Szukam porządnego programu do wyliczeń i rysowania układów
    > hydraulicznych (z
    > bazami grafiki) - najlepiej po polsku.

    Nie, żebym zaraz wiedział jak Ci pomóc, ale o co Ci chodzi?
    Coś takiego:
    http://www.instalsoft.com/index.php/polish/products/
    instalsystem/33-instal-san
    czy coś takiego:
    http://www.fluid-desk.com/produkty_sekcja.php?produk
    t=Heatpack&id_wybranej_sekcji=65
    ?

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2010-11-01 12:39:23
    Od: "Piotr Hajduk" <m...@m...pl>

    Witam
    Dzieki za zwrocenie uwagi. Nie jest to czego szukam. Te programy to
    instalacje sanitarne a mnie interesuje hydraulika siłowa. Coś takiego
    http://www.fluidsim.de/fluidsim/index4_d.htm ale to jest pneumatyka i na
    dodatek kiepsko zrobiona.

    "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> ???????/???????? ? ????????
    ?????????: news:4cbf0fe7$1@news.home.net.pl...

  • 4. Data: 2010-11-10 07:53:53
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-11-01 13:39, Piotr Hajduk pisze:
    > Witam
    > Dzieki za zwrocenie uwagi. Nie jest to czego szukam. Te programy to
    > instalacje sanitarne a mnie interesuje hydraulika siłowa.

    Aha... Dość niszowe zagadnienie.