eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKody zrodlowe do ksiazki "Projektowanie systemow wbudowanych..." › Kody zrodlowe do ksiazki "Projektowanie systemow wbudowanych..."
  • Data: 2017-10-18 14:31:33
    Temat: Kody zrodlowe do ksiazki "Projektowanie systemow wbudowanych..."
    Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Mam od dawna książke Jacka Augustyna "Projektowanie systemów wbudowanych na
    przykladzie rodziny SAM7S z rdzeniem ARM7TDMI"

    Kody źrodłowe były dostępne na sparrow-rt.com ale niestety ich nie zachowalem.

    Szukajac informacji dowiedziałem się ze Autor niestety nagle zmarł w 2015 roku i
    pewnie dlatego domena sparrow-rt.com juz nie dziala.

    Czy ktos moze ma gdzies zachomikowane źródla dysku i moglby udostępnic?
    Chciałbym paru konstrukcj spróbowac na Cortex-M3 a za bardzo nie che mi sie
    przepisywać z papieru.

    Pozdrawiam,
    Marcin