  • 11. Data: 2011-06-10 13:52:54
    Temat: Re: Kolejna zadyma masiarzy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    hema.php?board=0&thema=49

    >Gratulacje dla rozsądnego Wrocławia.

    Byc moze przedwczesne
    http://rowerowy.wroclaw.pl/swieto/
    http://www.swietocykliczne.pl/

    A to juz jutro :-)

    No i znow - z jednej strony - czasem takiej imprezy trzeba, dobrze ze
    w niedziele, z drugiej - mozna byc niemile zaskoczonym jak sie w te
    niedziele bedzie chcialo wyskoczyc samochodem nad jezioro czy nawet do
    wroclawskiego zoo.

    J.

    P.S. Wiem, pojutrze.

  • 12. Data: 2011-06-10 14:06:56
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Byc moze przedwczesne
    > http://rowerowy.wroclaw.pl/swieto/
    > http://www.swietocykliczne.pl/
    > P.S. Wiem, pojutrze.

    No właśnie, w niedzielę.
    Ciekaw jestem jaki % rowerów będzie spełniało choćby pkt. 6 regulaminu
    imprezy. -:)

    Szuwaks

  • 13. Data: 2011-06-10 15:09:13
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 08/06/2011 07:26, Szuwaks wrote:
    > Witam,
    >
    > Aktywiści napędzający i organizujący masę krytyczną znaleźli nową formę
    > rozróby.
    > http://42.pl/u/2BrG
    > http://www.skeler.waw.pl/index.php/omnie

    Mamy demokrację, nikt nie broni kierowcom zebrać się i zaprotestować
    przeciwko masie, ewentualnie zebrać odpowiednią liczbę podpisów pod
    wnioskiem o ustawę zabraniającą takich spotkań.

    Era samochodów w mieście dobiega końca, można tupać nóżkami ze złości i
    stać godzinę w korku, a można w czasie dojechać rowerem do domu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-06-10 15:40:11
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "kamil" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > Era samochodów w mieście dobiega końca, można tupać nóżkami ze złości i
    > stać godzinę w korku, a można w czasie dojechać rowerem do domu.

    Zestarzejesz się i nie będziesz miał siły wsiąść na rower a samochody w
    takiej czy innej postaci (rodzaj napędu i paliwa) i tak będą po miastach
    popylać.

    Szuwaks

  • 15. Data: 2011-06-10 16:08:11
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/06/2011 14:40, Szuwaks wrote:
> [...]
    >
    > Zestarzejesz się i nie będziesz miał siły wsiąść na rower a samochody w
    > takiej czy innej postaci (rodzaj napędu i paliwa) i tak będą po miastach

    Zestarzeję się - będę się martwić. Póki co kolega z pracy powinien już
    być od 2 lat na emeryturze, a 12km w każdą stronę codziennie dojeżdża na
    rowerze, w deszczu czy słońcu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 16. Data: 2011-06-10 16:58:14
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Zestarzeję się - będę się martwić. Póki co kolega z pracy powinien już być
    > od 2 lat na emeryturze, a 12km w każdą stronę codziennie dojeżdża na
    > rowerze, w deszczu czy słońcu.

    Ależ nie ma sprawy.
    Niech mu będzie na zdrowie.
    Tylko, że on nie musi odebrać dzieci z przedszkola, zrobić zakupów dla całej
    rodziny, i.t.p. i.t.d.
    A także pracuje na miejscu jak w fabryce i nie musi wozić ze sobą
    anegdotycznej już i słynnej szafy rackowej.
    -:)
    Ja też wiem i znam ludzi, którzy dojeżdżają na rowerach.
    Ale jakoś nie ewangelizują na siłę tych, którzy nie dojeżdżają na rowerach.
    Są dorośli.

    Szuwaks

  • 17. Data: 2011-06-10 22:51:43
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-06-10 14:06, Szuwaks pisze:

    > No właśnie, w niedzielę.
    > Ciekaw jestem jaki % rowerów będzie spełniało choćby pkt. 6 regulaminu
    > imprezy. -:)

    A co ma do tego niedziela?

    Shrek.

  • 18. Data: 2011-06-11 09:55:22
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > A co ma do tego niedziela?

    Do czego?

    Szuwaks

  • 19. Data: 2011-06-11 10:43:56
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-06-11 09:55, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > Do czego?

    Do 6 punktu regulaminu.

    Shrek.

  • 20. Data: 2011-06-11 10:56:34
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Do 6 punktu regulaminu.

    Shrek, czy na prawdę nie wiesz o co kaman, czy trzeba Ci tłumaczyć jak
    krowie na rowie?

    Szuwaks