  • 1. Data: 2007-09-02 02:39:38
    Temat: Kolejny fantastyczny pomysł NASK
    Od: T <t...@i...invalid>

    "Nowa usługa - Domain Name Tasting
    Już od 3 września w ramach usługi Domain Name Tasting (DNT) będziesz mógł
    sprawdzić korzyści płynące z posiadania własnej domeny oraz sprawdzić
    atrakcyjność danej domeny (np. mierzonej ilością odwiedzin) przed
    podjęciem ostatecznej decyzji o jej rejestracji! Skontaktuj się z
    Partnerem NASK oferującym usługę DNT, wybierz domenę i testuj ją przez 5
    dni za symboliczną. opłatę!"

    Panowie, może byście zajęli się uruchomieniem normalnie działającego
    WHOIS, zamiast wymyślać promocje, których *jedynym* skutkiem będzie
    zaśmiecenie dns-ów darmowymi domenami, które gimnazjaliści będą próbowali
    sprzedać na Allegro?

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 2. Data: 2007-09-02 09:59:57
    Temat: Re: Kolejny fantastyczny pomysł NASK
    Od: Miki <f...@m...z.ameryki.pl>

    No masz racje w calej razciaglosci.

  • 3. Data: 2007-09-02 16:47:15
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 02 Sep 2007 04:39:38 +0200, T wrote:

> [...]
    > WHOIS, zamiast wymyślać promocje, których *jedynym* skutkiem będzie
    > zaśmiecenie dns-ów darmowymi domenami, które gimnazjaliści będą próbowali

    widać w NASKu też jogurt rządzi, zaczyna się coraz bardziej liczyć
    sprzedaż sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż a nie bieżąca obsługa.
    Kogo to obchodzi że ktoś tam sobie nie może odczytać danych, liczy
    się kasa ze sprzedaży

    --
    futszaK
    0601061867

  • 4. Data: 2007-09-02 17:11:28
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > sprzedaż sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż a nie bieżąca obsługa.
    > Kogo to obchodzi że ktoś tam sobie nie może odczytać danych, liczy

    A po co niby zakłada się firmę? Aby zarabiać kasę, czy aby świadczyć
    jakąś misję, dzięki której klienci będą mogli sobie coś odczytywać?

    ps. Co to jest "jogurt" w sensie rządzenia?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-09-02 17:25:15
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Any User wrote:

    > A po co niby zakłada się firmę? Aby zarabiać kasę, czy aby świadczyć
    > jakąś misję, dzięki której klienci będą mogli sobie coś odczytywać?

    NASK formalnie to "jednostka badawczo rozwojowa", a nie firma.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jednostka_badawczo-rozw
    ojowa

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2007-09-02 17:35:56
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > NASK formalnie to "jednostka badawczo rozwojowa", a nie firma.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Jednostka_badawczo-rozw
    ojowa

    I czy to jest powód do działania na szkodę firmy/jednostki/czegokolwiek,
    aby tylko zrobić dobrze jej klientom?

  • 7. Data: 2007-09-02 17:44:24
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Any User wrote:

    ojowa

    > I czy to jest powód do działania na szkodę firmy/jednostki/czegokolwiek,
    > aby tylko zrobić dobrze jej klientom?

    Nie mam pojęcia o jakiej szkodzie piszesz.

    Natomiast jeśli chodzi o JBR to wypadało by żeby państwowa jednostka
    działała dla obywateli, a nie w celu choćby zarobienia na nich (np. domena
    pl, regionalna, funkcjonalna - koszt utrzymania ze strony NASK identyczny
    ale ceny absolutnie różne).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2007-09-02 17:50:06
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > pl, regionalna, funkcjonalna - koszt utrzymania ze strony NASK identyczny

    Komunizm się skończył. W dzisiejszych czasach liczy się kasa.

    A co do różnych cen domen, to jest to tzw. prawo podaży i popytu.

  • 9. Data: 2007-09-02 18:30:46
    Od: MH <O...@h...org>

    Any User wrote:

    > Komunizm się skończył. W dzisiejszych czasach liczy się kasa.

    I najwiecej zarobia prawnicy. I roboty dostana organizacje arbitrazowe, by
    zabrac pryszczatym szczylom zasquatowane domeny.

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 10. Data: 2007-09-02 18:36:43
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > I najwiecej zarobia prawnicy. I roboty dostana organizacje arbitrazowe, by
    > zabrac pryszczatym szczylom zasquatowane domeny.

    I wszyscy będą szczęśliwi. NASK zarobi, prawnicy zarobią. W czym problem?