  • 161. Data: 2011-09-27 09:55:47
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Tuesday, September 27, 2011, 8:22:47 AM, you wrote:

    > Jakieś rozdwojenie jaźni? W sumie nie dziwię się, że się do tego nie
    > przyznajesz.

    Na pewno nie przyznaję się do bycia Rogalskim.
    64,Rogalski__Hel_mogl_zachowac_sie_na_mankietach__Pi
    erwsze.html

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2011-09-27 11:29:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Na pewno nie przyznaję się do bycia Rogalskim.
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,94997
    64,Rogalski__Hel_mogl_zachowac_sie_na_mankietach__Pi
    erwsze.html

    Tylu różnych ludzi opowiada różne rzeczy na ten temat. Nie wiem dlaczego
    akurat te do Ciebie trafiają. Ale masz prawo wierzyć w co tylko chcesz.
    Inna sprawa, że nic w tej sprawie nie zostało ani zbadane ani
    wyjaśnione, więc jest pełna dowolność.

    A.

  • 163. Data: 2011-09-27 11:40:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Tuesday, September 27, 2011, 11:29:10 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > akurat te do Ciebie trafiają. Ale masz prawo wierzyć w co tylko chcesz.
    > Inna sprawa, że nic w tej sprawie nie zostało ani zbadane ani

    Jasne. Dowolnośc opadania helu w powietrzu i moszczenia się w
    mankietach...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 164. Data: 2011-09-27 13:32:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    erwsze.html

    > Jasne. Dowolnośc opadania helu w powietrzu i moszczenia się w

    Nie wiem o co Ci chodzi. Przyznałem Ci rację, masz prawo tak myśleć,
    możesz wierzyć w Mikołaja, hel, brzozy, beczki, co tylko chcesz, mi to
    nie przeszkadza.

    A.

  • 165. Data: 2011-10-07 16:11:05
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:
> [...]
    >>> http://p.web-album.org/80/65/80658838b6b9084b6556fca
    569abda55a,4,0.jpg
    >>> http://p.web-album.org/db/39/db390a630829232594667d0
    bfa053792a,4,0.jpg
    >>> http://p.web-album.org/b2/83/b283f400cb460b42100319b
    eacf78aefa,4,0.jpg

    > To też fajne. Dlaczego się rozpadł, bo pewnie wylądował na grzbiecie, a
    > skąd wiadomo, że wylądował na grzbiecie, no przecież się rozpadł.

    Ręce opadają...

    > Zresztą jak ktoś lubi bajki to uwierzy we wszystko co mu powiedzą.

    Ty już masz swoją wersję.

    \SK

  • 166. Data: 2011-10-07 16:42:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sebastian,

    Friday, October 7, 2011, 4:11:05 PM, you wrote:

    [..............]

    Po co bawisz się w archeologię? Ledwie udało się ten wątek zakopać :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 167. Data: 2011-10-13 12:52:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-07 16:11, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ręce opadają...

    > Ty już masz swoją wersję.

    Obawiam się, że w przeciwieństwie do Ciebie i Tobie podobnych
    RoMandziejów absolutnie nie. Jeśli to, że nie jestem lemingiem jest dla
    Ciebie jakimś problemem to przepraszam.

    A.

  • 168. Data: 2011-10-13 14:04:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Thursday, October 13, 2011, 12:52:23 PM, you wrote:

    [...]

    > RoMandziejów

    Chamie, nie baw się cudzymi nazwiskami skoro nie posiadasz tyle
    honoru, żeby własnym się pochwalić!

    *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 169. Data: 2011-10-13 14:16:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Chamie, nie baw się cudzymi nazwiskami skoro nie posiadasz tyle

    To trzeba mieć honor aby zamiast własnego imienia używać jakiegoś
    dziwnego zlepka liter?

    A swoją drogą
    1. RoMan Mandziejewicz => RoMandziej
    2. Arek => Cham bez honoru