  • 11. Data: 2010-03-11 22:17:44
    Temat: Re: Koło zamachowe dwumasowe
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Vlad The Ripper pisze:

    > Dziwię się, że przy obecnych cenach krajowe i chińskie zakłady tokarskie nie
    > zaczęły jeszcze konkurencji robić. Koła dwumasowe są stosowanie pewnie od
    > 10-15 lat

    Ja się dziwię raczej temu że koło się wymienia jako całość, bo przecież
    samo koło jako takie się nie popsuło.
    Popsuły sie tylko te tłumiki w środku, a to powinno się dać rozebrać,
    zregenerować i złożyć wymieniając co trzeba na nowe zamienniki.

    Tańsze rzeczy się regeneruje.

  • 12. Data: 2010-03-12 07:55:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Popsuły sie tylko te tłumiki w środku, a to powinno się dać rozebrać,
    > zregenerować i złożyć wymieniając co trzeba na nowe zamienniki.

    To też prawda, bo jedyne co tam się mogło popsuć to te sprężynki, albo ich
    uchwyty.

  • 13. Data: 2010-03-12 10:27:44
    Od: "WM" <c...@p...onet.pl>

    > To też prawda, bo jedyne co tam się mogło popsuć to te sprężynki, albo ich
    > uchwyty.

    Ale skutki uderzeń uchwytów o siebie, po wykruszeniu sprężynki,
    mogą być opłakane.
    To tak jak z flakiem w kole.
    Dłuższa jazda na flaku załatwia opony i felgi.

    WM