  • 51. Data: 2012-09-25 13:33:41
    Temat: Re: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-24 19:36, t? pisze:

    > To było jeszcze w czasach gdy nie jeździłem moim Polonezem Truckiem Royem
    > tylko nabijałem kabzę zachodnim koncernom. :( Jestem pewien, że fabryczny
    > podnośnik do mojego Poloneza Trucka Roya nigdy by się tak nie zachował!

    Co prawda nie miałem tego legendarnego pojazdu, ale jego protoplastę.
    Owszem, podnośnik sam z siebie się nie składał. Jednak oryginalna koncepcja
    wsuwania bolca w odpowiednio dopasowany otwór w progu sprawdzała się tylko
    tak długo, jak długo ten nie przegnił, co objawiło się nagle i w sposób malowniczy.

  • 52. Data: 2012-09-25 15:09:30
    Od: tÎż

    Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > koncepcja wsuwania bolca w odpowiednio dopasowany otwór w progu
    > sprawdzała się tylko tak długo, jak długo ten nie przegnił, co objawiło

    Prawdziwi mężczyźni podnoszą swoje Polonezy Trucki Roye swym własnym
    bolcem i wtedy nie ma takich problemów!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 53. Data: 2012-09-25 16:06:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-25 15:09, t? pisze:

    > Prawdziwi mężczyźni podnoszą swoje Polonezy Trucki Roye swym własnym
    > bolcem i wtedy nie ma takich problemów!

    To oczywiste, ale tym razem to ja się niejasno wyraziłem.
    Przegnił otwór.

  • 54. Data: 2012-09-25 19:23:02
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-09-25 12:28, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 21 Sep 2012 19:03:34 +0200, w
    > <505c9de8$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>, Jakub Jewuła

    > To wtedy zapas kładziesz na przednim siedzieniu :).

    Albo wieszasz na lusterku wstecznym. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 55. Data: 2012-09-25 20:36:21
    Od: tÎż

    Jakub Witkowski wrote:

    > To oczywiste, ale tym razem to ja się niejasno wyraziłem. Przegnił
    > otwór.

    Otwór nie może przegnić bo ze swej definicji jest pusty. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??