  • 11. Data: 2013-02-11 07:38:15
    Temat: Re: Kombi z silnikiem diesla 20k PLN - 25kPLN (większe od P307SW)
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-09 09:31, Albercik pisze:

> [...]
    > tygodnie temu. samochód w prawie maksymalnej wersji wersji wyposażenia-
    > "privilage"(6 poduszek, kontrola trakcji, skóra, xenony itd..) kosztował
    > 19.000zł i poza tym że miało kilka pierdółek, których naprawa zamknęła
    > sie w 1000zł( razem z wymianą filtrów i oleju) to auto igiełka. Rocznik
    > 2006(grudzień).
    >
    > Oczywiście licznik był kręcony, ale dla tych silników to pół miliona nie
    > robi wrażenia większego więc nie ma się czym przejmować, zawieszenie
    > jeszcze fabryczne ma. Poza tym, to który nie jest kręcony.. Dodatkowo -

    No właśnie czytałem, że 2,0DCI w poliftowej "królowej lawet" to całkiem
    udany silnik i elektronika już tak nie szwankuje... Ale to jest zakup
    bardzo podwyższonego ryzyka i nie wiem czy się pakować w takie auto,
    choć autko duże, komfortowe i dobrze wyposażone...

  • 12. Data: 2013-02-11 07:39:43
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-08 21:39, v...@i...pl pisze:

    > Mondeo, swietnie sie prowadzi, za te pieniadze kupisz jusz GHIA z pelnym
    > wyposazeniem.

    Tylko pytanie czy problemy z rdzą to już przeszłość czy przyszłość Mondka??

  • 13. Data: 2013-02-11 09:14:04
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2013-02-08 10:29, Kamil 'Model' pisze:
    > Witam. Planuje zmienić P307SW na coś większego. Oczywiście autko z
    > nadwoziem kombi i silnikiem diesla pod maską. Aktualna 307'ka ma 2,0HDI
    > 90KM. Zostaje ona w rodzinie (Żona nim będzie jeździć, a jej 206'ka
    > idzie na sprzedaż).
    > Co jest godnego na rynku aby zastanowić się nad kupnem?? Wiadomo im
    > tańsze w eksploatacji tym lepiej. Francuskie autka jak najbardziej, moje
    > 307 jest bezawaryjne i pali średnio 6,5l/100km. Roczniki od 2002 w górę,
    > wyposażenie jak przystało na takie autko (klima, elektryka, ABS, min.
> [...]

    Citroen C5 Break po lifcie. Ja mam rocznik 2006, 2.0 HDi z przebiegiem
    280kkm i przyznam, że miałem na początku duże problemy z silnikiem, bo
    ze 4 mechaników przez kilka miesięcy nie mogło zdiagnozować przyczyny
    falowania wolnych obrotów i problemu z uruchomieniem. Ale przyczyna
    okazała się banalna - zawór EGR, więc psy wieszać należy na mechanikach
    a nie na aucie :)
    Poza tym auto bez zarzutu, wielkie, stosunkowo oszczędne (przy
    tempomacie na 90km/h w trasie pali ok. 5l, w mieście bez korków 7-8l),
    zawieszenie wygodne a przy tym, wbrew obiegowym opiniom, mało awaryjne i
    zdecydowanie solidniejsze niż w Golfie 3, którego miałem wcześniej.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 14. Data: 2013-02-11 09:40:43
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-11 09:14, KrzyNiem pisze:

> [...]
    > zawieszenie wygodne a przy tym, wbrew obiegowym opiniom, mało awaryjne i
    > zdecydowanie solidniejsze niż w Golfie 3, którego miałem wcześniej.

    Ilu konny masz motor no i czy masz hydro w nim??
    C5 to już wielkie autko...

    P.S. Myślałem też nad Hondą Accord VII 2,2 i-ctdi, ale za te pieniądze
    to będzie auto max 2004 rocznik...

  • 15. Data: 2013-02-11 10:07:00
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2013-02-11 09:40, Kamil 'Model' pisze:

    > Ilu konny masz motor no i czy masz hydro w nim??
    > C5 to już wielkie autko...

    137KM. Wszystkie C5 mają pełne hydro.
    Możliwość podniesienia auta żeby bezpiecznie przejechać po
    nierównościach przydała się już nie raz :)

    > P.S. Myślałem też nad Hondą Accord VII 2,2 i-ctdi, ale za te pieniądze
    > to będzie auto max 2004 rocznik...

    Też ją brałem pod uwagę, ale cena i nieporównywalnie niższy komfort mnie
    zniechęciły.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 16. Data: 2013-02-11 10:20:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-11 07:39, Kamil 'Model' pisze:

    > Tylko pytanie czy problemy z rdzą to już przeszłość czy przyszłość Mondka??

    Byle śnieg powoduje degradację wersji wyposażeniowej, Jerzu to
    potwierdzi. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2013-02-11 20:44:33
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2013-02-11 07:38, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > bardzo podwyższonego ryzyka i nie wiem czy się pakować w takie auto,
    > choć autko duże, komfortowe i dobrze wyposażone...

    Duze to jest tylko z wygladu - w srodku strasznie ciasno mimo wszystko
    (wiem, bo kolega od ktorego kupilem mondeo kupil lagune i strasznie
    narzeka. nie wierzylem i wsiadlem - ciasnota straszna w porownaniu do
    mondeo.)

    --
    venioo

  • 18. Data: 2013-02-11 20:45:57
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Tylko pytanie czy problemy z rdzą to już przeszłość czy przyszłość Mondka??

    Rdza to tylko na dolnym rancie drzwi - przy czym jak fachowiec dobrze to
    zakonserwuje to spokoj na 3-4 lata. A potem wymiana drzwi ;) Ale tanie są ;)
    Reszta nie rdzewieje za bardzo, a na pewno nie bardziej niz u
    konkurencji (wylaczajac oczywiscie francuskie ocynki).

    --
    venioo

  • 19. Data: 2013-02-11 20:49:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Feb 2013 10:20:14 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >Byle śnieg powoduje degradację wersji wyposażeniowej, Jerzu to
    >potwierdzi. ;)

    Potwierdzam :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-02-12 07:18:05
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-02-11 20:45, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > Reszta nie rdzewieje za bardzo, a na pewno nie bardziej niz u
    > konkurencji (wylaczajac oczywiscie francuskie ocynki).

    Czyli jak w Golfie MK3. Co 3-4 lata przegrana walka z rdzą... CHyba
    odpuszczę mondka...