  • 1. Data: 2010-02-09 21:11:00
    Temat: Komunikaty typu "nie ma takiego numeru" z całego świata, są gdzieś?
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    Cześć,

    no właśnie, tak się zastanawiam. Jest gdzieś w sieci zbiór różnych
    komunikatów tego typu, generowanych przez różnych operatorów na świecie?

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 2. Data: 2010-02-23 10:56:23
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Dziwisz"
    <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu> napisał w wiadomości
    Cześć,

    no właśnie, tak się zastanawiam. Jest gdzieś w sieci zbiór różnych
    komunikatów tego typu, generowanych przez różnych operatorów na świecie?

    Pamiętam że kiedyś byłem na takiej stronie.
    Hitem było nagranie z Iranu "in the name of God, the number you have
    dialed is not valid" ;)
    Niestety za Chiny nie odnajdę teraz linka

  • 3. Data: 2010-02-24 16:04:29
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "kronm" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętam że kiedyś byłem na takiej stronie.
    > Hitem było nagranie z Iranu "in the name of God, the number you have
    > dialed is not valid" ;)
    > Niestety za Chiny nie odnajdę teraz linka

    Też tam kiedyś byłem, ale linka również nie odnajdę.

    Natomiast to nagranie, o którym wspomniałeś, jest tutaj:
    http://telefon102.wrzuta.pl/audio/5KKZrUYZtPM/iran

    A to wersja linku, z której można sobie zapisać plik mp3:
    http://telefon102.wrzuta.pl/sr/f/5KKZrUYZtPM/iran

    :-)

    Piotr

  • 4. Data: 2010-02-24 19:40:28
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:hm3imr$34e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > http://telefon102.wrzuta.pl/audio/5KKZrUYZtPM/iran
    >
    > A to wersja linku, z której można sobie zapisać plik mp3:

    Lekki OT: to w sumie może być świetna inspiracja dla zapowiedzi sieci
    wRodzinie
    np: niech będzie pochwalony, abonent jest czasowo niedostępny ;)

  • 5. Data: 2010-02-24 20:21:47
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Lekki OT: to w sumie może być świetna inspiracja dla zapowiedzi sieci
    > wRodzinie
    > np: niech będzie pochwalony, abonent jest czasowo niedostępny ;)

    Jeden z przemienników "dwójkowych" już gada na to podobieństwo.
    http://www.radio.org.pl/poradnik/przemienniki/sr9p.m
    p3

    --
    Pająk chwat,