  • 1. Data: 2013-07-31 12:01:00
    Temat: Konfigurowanie FPGA
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Mam pewien dylemat, pisałem do Xilinxa parę razy, pisałem do nich na forum i niestety
    brak odpowiedzi. Może ktoś z Was coś doradzi. Ale do rzeczy. Chcę konfigurować
    spartana 6 (XC6SLX45) za pomocą pamięci XCF16P w trybie równoległym master SelectMap,
    tak ja na malunku 2-6 (strona 32).

    http://www.xilinx.com/support/documentation/user_gui
    des/ug380.pdf

    Zwróćcie uwagę, że pin BUSY pamięci konfiguracyjnej jest podpięty sztywno na GND!

    A teraz czytamy inny dokument:

    http://www.xilinx.com/support/documentation/errata/D
    S123-E01.pdf

    Na stronie 2 pkt. 4 piszą:
    Connect the PROM BUSY pin to the FPGA BUSY pin only when the FPGA is set to use a
    parallel (SelectMAP) configuration mode. For serial configuration mode, the PROM BUSY
    pin must be left unconnected or must be driven Low.

    No to teraz już kurde nie wiadomo gdzie jest prawda.. Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2013-07-31 12:32:37
    Temat: Re: Konfigurowanie FPGA
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    \

    Prom moze byc podlaczony do FPGA BUSY pin'u tylko jesli uzywasz trybu
    pracy parallel (SelectMAP) w innym wypadku PROm musi byc odlaczony.

  • 3. Data: 2013-07-31 13:13:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 31 lipca 2013 12:32:37 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
    > \
    >

    > Prom moze byc podlaczony do FPGA BUSY pin'u tylko jesli uzywasz trybu
    >
    > pracy parallel (SelectMAP) w innym wypadku PROm musi byc odlaczony.

    Jest to pewne? Bo w pierwszym z cytowanych dokumentów dla trybu parallel SelectMap
    nasmarowali na rysunku BUSY=>GND !!