  • 1. Data: 2009-04-17 15:20:55
    Temat: Koniec FCTów (przynajmniej do Trójcy)?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    http://www.telix.pl/artykul/39-groszy-na-tel--komork
    owe-w-ipfon-3,27880.html

    "39 groszy na tel. komórkowe w iPfon

    Począwszy od 1 maja 2009 r. IPFON obniża ceny na połączenia komórkowe.
    Obniżka cen rozmów z komórkami dotyczy połączeń do trzech sieci
    komórkowych: Era, Plus oraz Orange. Dzięki temu, od 1 maja użytkownicy
    IPFON, dzwoniąc na komórkę zapłacą o 26% mniej. Nowa cena to tylko 0,39
    zł brutto za minutę rozmowy (0,32 zł netto). Stara cena wynosiła 53
    grosze brutto."

    I teraz najlepsze :-).

    "Począwszy od 1 maja 2009 cena połączeń na tel. komórkowe bez
    prezentacji numeru zrówna się z ceną za połączenia z prezentacją numeru."

    Przemek

  • 2. Data: 2009-04-20 08:44:52
    Temat: Re: Koniec FCTów (przynajmniej do Trójcy)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gsa6ot$pod$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > "Począwszy od 1 maja 2009 cena połączeń na tel. komórkowe bez
    > prezentacji numeru zrówna się z ceną za połączenia z prezentacją

    Pani prezes regularnie obniza MTR. Byc moze FCT powoli przestaja
    sie oplacac.

    A moze pani prezes zaczyna tez FCT zwalczac, co w zasadzie mialbym
    jej za zle....

    J.

  • 3. Data: 2009-04-20 15:03:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    owe-w-ipfon-3,27880.html

    > Pani prezes regularnie obniza MTR. Byc moze FCT powoli przestaja sie

    No właśnie "siemi" też tak wydaje. Tylko po co się w takim razie bawić w
    usługi bezclipowe ;-)?

    > A moze pani prezes zaczyna tez FCT zwalczac, co w zasadzie mialbym
    > jej za zle....

    W zasadzie dlaczego miałbyś za złe? Skoro koszty połączeń "normalnych"
    robią się porównywalne...

    Przemek

  • 4. Data: 2009-04-20 15:44:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gsi2rg$7n$1@inews.gazeta.pl...

    > No właśnie "siemi" też tak wydaje. Tylko po co się w takim razie
    > bawić w usługi bezclipowe ;-)?

    Dla niektorych to moze byc zaleta. A jesli jeszce klienci sie
    przyzwyczaili ze tak sie dzwoni bez CLIP, to lepiej nie zmieniac.

    > W zasadzie dlaczego miałbyś za złe? Skoro koszty połączeń
    > "normalnych" robią się porównywalne...

    Bo to jednak jedyny element wolnej konkurencji na tym rynku.
    Wiec powinna popierac a nie zwalczac, nawet jak ja "pokrzywdzony
    operator" prosi o uregulowanie sprawy :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-04-21 22:34:04
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    .

    > Dla niektorych to moze byc zaleta. A jesli jeszce klienci sie
    > przyzwyczaili ze tak sie dzwoni bez CLIP, to lepiej nie zmieniac.

    A CLIR przestał istnieć?

    > Bo to jednak jedyny element wolnej konkurencji na tym rynku.
    Częstotliwości nie są z gumy, a nawet gdyby, to i tak koszty wejścia na
    rynek są kolosalne, więc na zbyt wiele konkurencji to bym nie liczył...

    > Wiec powinna popierac a nie zwalczac, nawet jak ja "pokrzywdzony
    > operator" prosi o uregulowanie sprawy :-)

    Dla mnie FCTy to jest jednak takie trochę dziadowanie - przez brak CLIPa
    to jest usługa gorszej jakości.

    Przemek