  • 11. Data: 2009-05-05 17:37:50
    Temat: Re: Koniec WPmobi
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 5 May 2009 18:39:02 +0200, JoteR napisał(a):

    > Jest - z praktyki. 2 tygodnie temu przenosiliśmy numer dzieciakowi z
    > Sami-Swoi do Play Fresh i wystarczył starter za 9 PLN.

    A dostaliście te darmowe doładowania oraz bonus?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2009-05-05 18:24:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > A dostaliście te darmowe doładowania oraz bonus?

    Nie wiem. *101# zeznaje, że na koncie "w ramach środków promocyjnych"
    (cokolwiek to oznacza) pojawiło się dodatkowe 6 dych, do wykorzystania do
    końca maja. Żenada, nawet na nagrody z krzyżówek nie da się tego
    wykorzystać.

    JoteR

  • 13. Data: 2009-05-05 18:53:55
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Maj, 12:34, "Bebe" <e...@g...pl> pisze...

    > ja wczoraj zamówiłem sobie ale nie przysżło mi potwierdzenie realizacji.

    Ja dzisiaj zamówiłem i potwierdzenie mailowo przyszło już po kilku
    minutach.

    Ircys

  • 14. Data: 2009-05-05 20:47:54
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 5 May 2009 12:34:20 +0200, Bebe napisał(a):

    > ja wczoraj zamówiłem sobie ale nie przysżło mi potwierdzenie realizacji.

    Być może nie ukończyłeś procedury zamawiania?
    Ja też tak miałem, myślałem że zamówiłem, a potem się okazało, że o
    jeden raz za mało gdzieś kliknąłem.
    Na koniec procedury powinien się ukazać komunikat, że zamówienie zostało
    przyjęte i po chwili powinien przyjść mail potwierdzający zamówienie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2009-05-06 08:23:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 5 May 2009 15:29:51 +0200, Chris napisał(a):

    > Tam już chyba wszyscy szukają sobie nowej roboty i nie ma kto pracować.
    > 2 dni temu złożyłem przez internet zamówienie na aktywację i karta wciąż
    > nie jest aktywna, chociaż aktywacja miała nastąpić w przeciągu 24 h od
    > złożenia wniosku!

    Już trzecią dobę bezskutecznie czekam na aktywację swojego startera!
    W tej sytuacji wcale się nie dziwię, że WPmobi upadło.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-05-06 17:04:51
    Od: "azot" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Już trzecią dobę bezskutecznie czekam na aktywację swojego startera!
    > W tej sytuacji wcale się nie dziwię, że WPmobi upadło.

> [...]

    A ja przeżyłem pozytywny szok. Zamówiłem starter 3 maja wieczorem. Dziś 6
    maja przed południem kurier przywiózł przesyłkę. Jeszcze do tego z samego
    rana zadzwonił i uprzedził o przyjeździe. Po aktywacji karty na stronie
    zalogowała się dosieci po dwóch minutach. Mam z kolei problem z założeniem
    profilu na ich stronie. Ale mam fajny numerek, musze go teraz u nich
    zarejestrować i po piętnastym pędzę do playa.

    azot

  • 17. Data: 2009-05-07 16:10:00
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia Wt 05 maj 2009 18:39:02 w <news:gtpq3c$q87$1@inews.gazeta.pl>
    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

    > 2 tygodnie temu przenosiliśmy numer dzieciakowi z
    > Sami-Swoi do Play Fresh i wystarczył starter za 9 PLN.

    A gdzie i jak zarejestrowales numer Sami Swoi? Bo sam sie zastanawiam
    nad przeniesieniem...

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 18. Data: 2009-05-07 16:22:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Yooseph" <y...@n...gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A gdzie i jak zarejestrowales numer Sami Swoi? Bo sam sie zastanawiam
    > nad przeniesieniem...

    Zarejestrować można było kiedys na www, sprawdź czy dalej aktualne.

    https://ssl.plusgsm.pl/ebok/index

    wiatrak

  • 19. Data: 2009-05-07 16:31:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Yooseph" napisał:

    > A gdzie i jak zarejestrowales numer Sami Swoi? Bo sam sie zastanawiam
    > nad przeniesieniem...

    Z tego co zeznaje żona, to formularz rejestracyjny był razem ze starterem,
    nawet z zaadresowaną kopertą ze znaczkiem. Ale to było w 2004 roku ;-)
    Teraz nawet chciałem zarejestrować drugi numer, ale nie znalazłem na ich
    stronie stosownego odnośnika. Fakt, długo nie szukałem, bo niespecjalnie mi
    zależało. Może w punkcie Plusa się da?

    JoteR