  • 1. Data: 2023-12-21 19:17:16
    Temat: Re: Koniec grup dyskusyjnych - koniec pewnej epoki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:8f5a936b-2acd-4638-a2f3-1e064dae2dc2n@googlegr
    oups.com>
    user pytający pisze tak:

    > Dla mnie korzystanie z Google Groups było wygodne. Odpalałem
    > przeglądarkę i już gotowe, mogłem czytać

    Jak radziłeś sobie ze spamem?
    Niektóre grupy nawiedziła powódź spamu z Tajlandii.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-12-21 19:47:41
    Temat: Koniec grup dyskusyjnych - koniec pewnej epoki
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Witam wszystkich,
    dla mnie koniec grup dyskusyjnych to koniec pewnej epoki. Szkoda.
    Korzystając z pme, znalazłem moją pierwszą pracę po studiach (2001 rok).
    Pme było dla mnie kopalnią wiedzy i niebanalnych dyskusji.
    Do korzystania z pme wykorzystuję przeglądarkę, ponieważ do czytania pme mogę
    korzystać z kilku komputerów.
    Niestety takie czasy, gdzie popularność zdobywają fejsbuki, tiktoki itp. a młodzież
    ma problem z korzystania z tak podstawowych narzędzi jak Word czy Excel.

    Pozdrawiam Wszystkich
    Robert

  • 3. Data: 2023-12-21 19:58:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    pytający <r...@p...fm> napisał(a):
> [...]
    > popularność zdobywają fejsbuki, tiktoki itp. a młodzież ma problem z
    > korzystania z tak podstawowych narzędzi jak Word czy Excel.

    Koniec grup nastąpił już lata temu. Teraz kończy się jedynie dostęp przez
    Google Groups. Czy chodzi Ci o to, że koniecznie musisz mieć dostęp webowy i
    nie chcesz korzystać z czytnika?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2023-12-21 20:12:28
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 21 grudnia 2023 o 19:58:54 UTC+1 Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> [...]
    > https://www.grzegorz.net/

    Dla mnie korzystanie z Google Groups było wygodne. Odpalałem przeglądarkę i już
    gotowe, mogłem czytać. A nawet od Wielkiego Dzwonu, coś napisać na grupę.
    Zastanawiam się czy konfigurować Thunderbird-a do korzystania z pme, ponieważ używam
    go do poczty firmowej a nie jestem przekonany do eksperymentowania z pocztą i grupą
    na jednym Thunderbird-zie.
    Tym bardziej, jak przeczytałem na chmurce, współpraca grup z Thunderbird nie jest
    bezproblemowa.

  • 5. Data: 2023-12-21 20:20:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.12.2023 o 20:12, pytający pisze:
    > Tym bardziej, jak przeczytałem na chmurce, współpraca grup z Thunderbird nie jest
    bezproblemowa.

    Już działa bez problemów, ta obecna wersja.

    Robert

  • 6. Data: 2023-12-21 20:23:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.12.2023 o 20:12, pytający pisze:

    > a nie jestem przekonany do eksperymentowania z pocztą i
    > grupą na jednym Thunderbird-zie.

    Nie ma z tym żadnego problemu, używam tak od lat.

    > Tym bardziej, jak przeczytałem na
    > chmurce, współpraca grup z Thunderbird nie jest bezproblemowa.

    TB działa bez problemu na chmurce, są czasem jakieś zwisy z
    synchronizacją pojedynczych wiadomości, ale to nie wina chmurki tylko
    samego TB, na innych serwerach też tam miewałem.

  • 7. Data: 2023-12-21 20:34:08
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 21 grudnia 2023 o 20:17:21 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:8f5a936b-2acd-4638...@googlegroups.com>
    > Jak radziłeś sobie ze spamem?
    > Niektóre grupy nawiedziła powódź spamu z Tajlandii.

    Na pme nie było dużo spamu. Na początku na górze strony zawsze są najnowsze tematy
    lub tematy z najnowszymi wiadomościami. Więc spam z biegiem czasu leciał w dół.

  • 8. Data: 2023-12-21 20:42:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    pytający <r...@p...fm> napisał(a):
    > Na pme nie było dużo spamu.

    ekhm, ekhm
    https://i.imgur.com/mI556t6.png

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2023-12-21 21:47:00
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Tym bardziej, jak przeczytałem na chmurce, współpraca grup z
    Thunderbird nie jest bezproblemowa.

    Dawno temu "przeniosłem" grupę z Outlook Express'a na Thunderbirda i ...
    0 problemów.

  • 10. Data: 2023-12-22 00:22:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    pytający <r...@p...fm> wrote:

    > Zastanawiam się czy konfigurować Thunderbird-a do korzystania z pme,
    > ponieważ używam go do poczty firmowej a nie jestem przekonany do
    > eksperymentowania z pocztą i grupą na jednym Thunderbird-zie.

    Skonfiguruj. To osobne konta.

    > Tym bardziej, jak przeczytałem na chmurce, współpraca grup z Thunderbird
    > nie jest bezproblemowa.

    Były problemy, gdy nagle wprowadzili wersję z przepisaną obsługą NNTP.
    Zdaje się, że już to jakoś ustabilizowali. Tylko koniecznie trzeba
    zaznaczyć opcję, że serwer wymaga uwierzytelnienia.

    --
    Wieczorem facet przychodzi do dentysty i prosi:
    - Niech mnie pan wyleczy. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jestem ćmą.