  • 1. Data: 2023-12-20 19:49:16
    Temat: wobuloskop m.cz
    Od: Jacek <j...@...pl>

    Nie wie ktoś może o jakimś programie na PC współpracującym z kartą
    dźwiękową który umiałby wyrysować na ekranie charakterystykę Uwy=f(f)
    dla Uwe=const dla jakiegoś fizycznego czwórnika m.cz.? Kopię po necie od
    dłuższego czasu i znajduję tylko analizatory widma albo wobulatory,
    które tego nie umieją, albo ja czegoś nie rozumiem, np.
    https://www.qsl.net/dl4yhf/spectra1.html

  • 2. Data: 2023-12-20 20:27:25
    Temat: Re: wobuloskop m.cz
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 20 December 2023 at 19:49:19 UTC+1, Jacek wrote:
> [...]
    > dłuższego czasu i znajduję tylko analizatory widma albo wobulatory,
    > które tego nie umieją, albo ja czegoś nie rozumiem, np.

    Dzięki
    Prawdziwe dzieło sztuki, ze starych dobrych czasów internetu.

    Przypomina mi analizator SDR , ten waterfall,
    no i ikonka to antena satelitarna.

    Ustawiłem pasmo na 0Hz - 20Hz
    i coś tam wykrywa

    Karta muzyczna jest , ale nic nie podłączone.

    Mam dekoder DVB-T na usb to wsadzę i zobaczę czy coś wykryje, jakiś realny sygnał a
    nie demo jak SDR na smartfona

    Mam SDRConsole, ProgTV, SDRuno ProgDVB 7
    ale nie wykrywa żadnego sygnału z dekodera DVB-T usb

    Może tym razem się uda,
    jakieś infradźwięki 1-20 Hz

  • 3. Data: 2023-12-20 21:43:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 20.12.2023 o 19:49, Jacek pisze:
> [...]
    > dłuższego czasu i znajduję tylko analizatory widma albo wobulatory,
    > które tego nie umieją, albo ja czegoś nie rozumiem, np.

    REW

    https://www.roomeqwizard.com/

    P.P.