  • 1. Data: 2015-09-01 01:34:58
    Temat: Koniec z prototypieniem , a teraz najgorsze dla elektronika...
    Od: s...@g...com

    OK, badziewie działa !!

    Trza to teraz sprzedać, też nie ma wielkiego problemu, pod warunkiem że będzie to
    jakoś w miarę wyglądać.

    "Dupy nie urywa" ta obudowa, ale jest jaka jest i w zasadzie źle nie wygląda. A co
    ważne, dobry, elegancki materiał i precyzja wykonania. :

    http://www.serpac.com/a42.aspx

    I cena detaliczna w digikey też do przełknięcia.

    ===============

    No i teraz najgorsze : na front panelu muszę wyrzeźbić dziurasa fi=12mm. "Małe piwko"
    . Ino trza by to było jeszcze jakoś zamaskować to "rzeźbienie".

    Coś w stylu plastikowej obejmy, takiej jakie są dostępne na LED'y, może być jakaś
    badziew "srebrzysto"-chromowana , i takie tam.. Byle to jakoś wyglądało.

    Co się tyczy "fi", akceptowalne jest 11-13mm. No może max.14.

    No i tu jego mać mam problema:((

    Jak macie Koledzy jakieś namiary na coś sensownego, to b. proszę o namiar !!

    Pzdr.,

    Stachu

  • 2. Data: 2015-09-01 09:03:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 01:34, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > No i tu jego mać mam problema:((
    >
    > Jak macie Koledzy jakieś namiary na coś sensownego, to b. proszę o namiar !!

    Nie bardzo nadążam za Twoim tokiem myślenia ;)

    Potrzebujesz wykonać otwór ?12.
    Problem masz z czystym wykonaniem otworu?
    Nie możesz zastosować drewna - jakiegoś buka czy dębu?
    W ten sposób wierci się otwory w cienkiej blasze, i to otwory o średnicy
    nawet powyżej 20mm.

    Czy może są uwarunkowania techniczne, że otwór musi mieć przelotkę -
    wtedy może szukaj w sklepach samochodowych.

    Trochę za mało danych jak dla mnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-09-01 11:08:36
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2015-09-01 o 01:34, s...@g...com pisze:
    [...]
    > No i teraz najgorsze : na front panelu muszę wyrzeźbić dziurasa fi=12mm.

    http://allegro.pl/wiertlo-stozkowe-stopniowe-hss-tyt
    an-4-20mm-i5532569977.html

    Pozdrawiam,
    P.P.

  • 4. Data: 2015-09-01 13:10:17
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 września 2015 09:03:23 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Czy może są uwarunkowania techniczne, że otwór musi mieć przelotkę -
    > wtedy może szukaj w sklepach samochodowych.

    =============

    Robienie tej dziury będę zlecał zaprzyjaźnionej firmie. Wycinają różne cuda wianki
    laserem. Dziura jest na prototypie perfekt, żadnych nadtopień, wygląda tak jakby
    forma wtryskowa miała tę dziurę 'przewidzianą'. Ale nadal jest to ordynarna dziura,
    no i trza by ją jakoś upiększyć.

    Znalazłem coś takiego:

    http://www.tme.eu/pl/details/b206_bn1096/zaslepki-i-
    nasadki/bossard/tl-2-206/

    Jeżeli macie koledzy namiar na coś ładniejszego, wrzućcie linka pls...

  • 5. Data: 2015-09-01 14:28:18
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > Coś w stylu plastikowej obejmy, takiej jakie są dostępne na LED'y, może być jakaś
    badziew "srebrzysto"-chromowana , i takie tam.. Byle to jakoś wyglądało.

    Poszukaj w najbliższej okolicy usług grawerowania laserowego. Bez
    problemu wytną odpowiedni krążek z cienkiego laminatu grawerskiego. Przy
    okazji zrobią na nim jakieś napisy rysunki itp. Laminaty są dostępne w
    bardzo różnych kolorach np. srebrno-czarne. Taki krążek możesz przykleić
    w odpowiednim miejscu na obudowę. Rozważ też zrobienie całej przedniej
    ścianki z grubszego laminatu.

    Paweł

  • 6. Data: 2015-09-01 14:39:11
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 września 2015 11:08:40 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > [...]
    >

    > http://allegro.pl/wiertlo-stozkowe-stopniowe-hss-tyt
    an-4-20mm-i5532569977.html

    Nie o to chodzi. Dziurę wyrzeźbić w ABS'sie to można nawet... wiadomo czym. Obrazowo:
    Masz drzwi, w drzwiach dziura na zamek. Dziura precyzyjnie wyrezana, ale dalej to
    wygląda jak ordynarna dziura. Dlatego właśnie producenci zamków dodają estetyczny
    pierścień maskujący. I bynajmniej nie spełnia on dodatkowej funkcji zabezpieczającej,
    bo takie coś można zerwać byle... wiadomo czym.

  • 7. Data: 2015-09-01 15:00:59
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 01.09.2015 um 01:34 schrieb s...@g...com:
> [...]
    >
    > No i tu jego mać mam problema:((
    >
    > Jak macie Koledzy jakieś namiary na coś sensownego, to b. proszę o namiar !!
    A tamtędy kabel leci, czy to jest dziura dla dziury? Jak kabel, to są
    przepusty kablowe, a nawet gumki na krawędzie. Znajdziesz w każdej
    aptece elektronicznej (tme, rs, farnel itd)

    Waldek

  • 8. Data: 2015-09-01 15:16:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pawłowicz napisał:
> [...]
    >czym. Obrazowo: Masz drzwi, w drzwiach dziura na zamek. Dziura
    >precyzyjnie wyrezana, ale dalej to >wygląda jak ordynarna dziura.

    No, zwyklym wiertlem powinna w plastyku wyjsc w miare porzadna dziura
    ... ale faktycznie to nadal dziura.

    Nie moze byc 10mm ? Podejrzewam ze do duzych LED sa takie pierscionki.

    Jak nie, to mozna kombinowac z oprawkami na zarowki, przyciski itp.

    J.

  • 9. Data: 2015-09-02 03:54:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > No i teraz najgorsze : na front panelu muszę wyrzeźbić
    > dziurasa fi=12mm. "Małe piwko" . Ino trza by to było
    > jeszcze jakoś zamaskować to "rzeźbienie".

    A co w tej dziurze ma być? Oko kamery?

    > Coś w stylu plastikowej obejmy, takiej jakie są dostępne
    > na LED'y, może być jakaś badziew "srebrzysto"-chromowana ,
    > i takie tam.. Byle to jakoś wyglądało.

    Może czarna guma?
    http://www.zoro.com/buchanan-grommet-slotted-inside-
    dia-12-in-pk4-774112/i/G1632872/?utm_source=