eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKoniec z prototypieniem , a teraz najgorsze dla elektronika... › Re: Koniec z prototypieniem , a teraz najgorsze dla elektronika...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 1 Sep 2015 04:10:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Koniec z prototypieniem , a teraz najgorsze dla elektronika...
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 1 września 2015 09:03:23 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    co ważne, dobry, elegancki materiał i precyzja wykonania. :

    piwko" . Ino trza by to było jeszcze jakoś zamaskować to "rzeźbienie".

    badziew "srebrzysto"-chromowana , i takie tam.. Byle to jakoś wyglądało.

    > Nie bardzo nadążam za Twoim tokiem myślenia ;)
    >
    > Potrzebujesz wykonać otwór ?12.
    > Problem masz z czystym wykonaniem otworu?
    > Nie możesz zastosować drewna - jakiegoś buka czy dębu?
    > W ten sposób wierci się otwory w cienkiej blasze, i to otwory o średnicy
    > nawet powyżej 20mm.
    >
    > Czy może są uwarunkowania techniczne, że otwór musi mieć przelotkę -
    > wtedy może szukaj w sklepach samochodowych.
    >
    > Trochę za mało danych jak dla mnie.

    Robienie tej dziury będę zlecał zaprzyjaźnionej firmie. Wycinają różne cuda wianki
    laserem. Dziura jest na prototypie perfekt, żadnych nadtopień, wygląda tak jakby
    forma wtryskowa miała tę dziurę 'przewidzianą'. Ale nadal jest to ordynarna dziura,
    no i trza by ją jakoś upiększyć.

    Znalazłem coś takiego:

    http://www.tme.eu/pl/details/b206_bn1096/zaslepki-i-
    nasadki/bossard/tl-2-206/

    Jeżeli macie koledzy namiar na coś ładniejszego, wrzućcie linka pls...