  • 11. Data: 2011-04-08 12:50:36
    Temat: Re: Konsultacje UKE 6 kwietnia
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    Korekta linku:

    http://www.kike.pl/2011/04/07/siis-raportowanie-po-s
    potkaniu-z-uke-w-dn-6-04-2011-r/

    Piotr

  • 12. Data: 2011-04-08 13:25:57
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-04-07 14:24, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:

    > spotkanie sie odbyło, KIKE bylo obecne, jest potrzebne drugie?

    szkoda bo chciałem jechać i dołożyć swoje 3 grosze.

    Jeżeli są jakiekolwiek merytoryczne wnioski to oczywiście nie jest
    potrzebne ;)

    Icek

  • 13. Data: 2011-04-08 16:35:18
    Od: kayo <k...@g...com>

    On Apr 8, 2:12 pm, "Zboj" <z...@m...dot.pl> wrote:

> [...]
    > zmiejszaj zak ad pracy, jaki przewija si w dyskusjach sieciowych (np. w
    > zakresie r wnoleg ego okre lania adres w, wsp rz dnych i dzia ek, etc.).
    > Wi c warto by o pojecha , bo oszcz dzony w ten spos b czas jest wielokrotnie
    > wi kszy, a i wymiana informacji - cenna. Tylko czasem trzeba po prostu ze
    > sob usi i porozmawia szukaj c rozs dnego wywa enia obowi zk w i
    > mo liwo ci. Samo si zazwyczaj nie zrobi. Cho fakt, e nie zawsze spotkania
    > s owocne. Niemniej to sprzed 2 dni mo na uzna za efektywne, a i przebieg
    > mia o bardzo konkretny i sympatyczny. Za co ze strony KIKE - dzi kuj przy

    To może dorzucę to że nie każdego stać na to by wydać paręset złotych
    by do Warszawy jechać

  • 14. Data: 2011-04-08 16:45:46
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 08.04.2011 18:35, kayo pisze:

    > To może dorzucę to że nie każdego stać na to by wydać paręset złotych
    > by do Warszawy jechać

    Czasem to nie kwestia pieniędzy ale czasu. Szczególnie u mniejszych
    operatorów.

    UKE łatwiej w Warszawie takie warsztaty/konsultacje przeprowadzić -
    zrozumiałe.

    Część z nas prowadzi różne projekty np. UE, które mają swoje terminy. I
    dodatkowo dorzucana praca - nawet ustawowo, to dodatkowe obowiązki.
    Orderów podejrzewam nie będzie.

    Pozdr.
    Darek

  • 15. Data: 2011-04-08 18:36:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zerknij do tekstu por. w wezwaniu Rozporządzenia. Załącznikiem do niego są
    > tabele raportów. Arkusze/weryfikator UKE (w zakresie dot. Megaustawy)
    > stanowią co do zasady implementację tabel z por. Rozporządzenia.

    nie napisalem tego, co mialem na mysli: czesc III wezwania
    a tam rozporzadzenia nie ma

  • 16. Data: 2011-04-08 18:38:42
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > http://www.kike.pl/2011/04/07/siis-raportowanie-po-s
    potkaniu-z-uke-w-dn-6-04-2011-r/

    taki drobiazg poza protokolem: UKE dzwoni z zastrzezonych, wiec jesli ktos
    uzywa ACR, to rozmowy nie bedzie :(

  • 17. Data: 2011-04-11 12:11:24
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > nie napisalem tego, co mialem na mysli: czesc III wezwania
    > a tam rozporzadzenia nie ma

    Szczegółowe odpowiedzi, to nie ja. ;-) Ja nie pracuję w UKE. Musisz dzwonić.
    To, co ustaliliśmy w W-wie - powiesiłem tutaj, bo może się przydać i
    oszczędzić sporo czasu, którego rzeczywiście wszyscy nie mamy za dużo.

    Pozdrawiam,

    Piotr