  • 1. Data: 2019-02-20 22:09:30
    Temat: Kontrole drogowe w DE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taki tam temacik
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/norweżka
    -z-12-letnim-synem-zatrzymana-uciekała-do-polski-żeb
    y-dostać-azyl/ar-BBTMQVW

    "37-letnia obywatelka Norwegii z 12-letnim synem została zatrzymana
    podczas kontroli międzynarodowego autobusu w Rostocku, we wschodnich
    Niemczech. Uwagę funkcjonariuszy zwrócił fakt, że ani kobieta, ani
    dziecko nie mają odpowiednich dokumentów. Kiedy policjanci zapytali
    37-latkę, dokąd jedzie, ta odparła, że wybiera się do Polski, aby
    uzyskać azyl polityczny. "

    Niemcom sie zdarza kontrolowac cale autobusy ?

    Czyzby za duzo uchodzcow juz mieli ?

    J.

  • 2. Data: 2019-02-20 23:40:53
    Temat: Re: Kontrole drogowe w DE
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Niemcom sie zdarza kontrolowac cale autobusy ?
    >
    > Czyzby za duzo uchodzcow juz mieli ?

    Przecież papierochów szukają ciągle. Mogli się pomylić ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2019-02-21 00:59:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 23:40, PiteR pisze:

    > Przecież papierochów szukają ciągle. Mogli się pomylić ;)

    Sporo się pomylili. Bo papierosy to wozi się z miejsca gdzie są
    tanie do miejsca gdzie są droższe. Czyli ze wschodu na zachód.
    A może coś się ostatnio zmieniło?

    Coraz bardziej jestem ciekawy w jakim celu kontrolowali ten autobus.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-02-21 07:54:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-21 o 00:59, RadoslawF pisze:

    > Coraz bardziej jestem ciekawy w jakim celu kontrolowali ten autobus.

    Np. mieli cynk od norweskiej policji.

  • 5. Data: 2019-02-21 09:07:13
    Od: p...@g...com

    --Np. mieli cynk od norweskiej policji.

    In diesem wurden die Beamten bei einer Kontrolle stutzig, denn das Paar hatte keine
    Reisedokumente dabei.

    to poklosie tego wydarzenia:

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/norwezka-silje-
    garmo-oficjalnie-dostala-azyl-polska-potwierdza/3h41
    kvl

    ale ciekawie robi sie pozniej:

    Ein medizinischer Test habe ergeben, dass kein Medikamentenmissbrauch vorliege.
    Dennoch nehme das Amt auf Verdacht erst einmal das Kind aus der Familie, später könne
    man ja immer noch um die Rückerlangung der Elternrechte prozessieren. Im konkreten
    Anlassfall habe der Jugendfürsorgedienst offenbar den Anschuldigungen des Vaters auch
    deshalb Glauben geschenkt, weil dieser ,,ein sehr einflussreicher Mann,
    Geschäftsmann, Freund von Anwälten" sei.

    czyli norwescy urzednicy poszli na reke wplywowemu tatce i zabrali dziecko matce bez
    zadnych dowodow ...

    podobna sytuacje mozna zaobserwowac w Niemczech

    Auch wenn die besonders hohen Zahlen der letzten Jahre ursächlich mit dem Zustrom
    unbegleiteter Flüchtlinge aus dem Nahen Osten und Afghanistan zusammenhängen, betrug
    die Anzahl der Kinder, die aus ihren Familien genommen wurden, bereits 2014, also im
    Jahr vor der Grenzöffnung, mehr als 48 000. Kinder aus christlichen Familien oder den
    größeren Einwanderercommunitys wie Russen, Polen oder Türken sollen in
    überdurchschnittlichem Maße von Inobhutnahmen betroffen sein. Regierungen der
    betroffenen Länder hätten mehrfach offiziell Beschwerden eingelegt.

    trend jest taki ze niemiecki Jugendamt czesciej zabiera dzieci imigrantow niz
    niemieckiej patologii ktorej przeciez nie brakuje ale to juz NTG