  • 1. Data: 2019-02-19 04:01:59
    Temat: VW Passat: odbiornik pilota centralnego zamka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gdzie w Passacie B5 znajduje się odbiornik sygnału radiowego
    z pilota do otwierania drzwi i bagażnika? A konkretnie jego antena?
    Mam bardzo mały zasięg transmisji: muszę pilota zbliżyć do szyby
    bocznej kierowcy - mam wrażenie że antena wypadła z gniazdka
    odbiornika... albo coś się stało z podobnym skutkiem...
    Baterie w pilocie wymieniłem już na nową, mimo że tylko roczna,
    i nie pomogło...

    Acurę jestem w stanie otworzyć/zamknąć pilotem przez okno z domu,
    mimo że auto na parkingu stoi a Passat wyraźnie niedomaga...
    Jaki jest normalny zasięg takiego pilota ze świeżymi bateriami?

  • 2. Data: 2019-02-19 09:43:28
    Temat: Re: VW Passat: odbiornik pilota centralnego zamka
    Od: p...@g...com

    prawy A słupek

    5-10m

  • 3. Data: 2019-02-19 10:01:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > prawy A słupek
    >
    > 5-10m

    A to ciekawe, prawy??
    No to barzo dziwne, bo z prawej strony pilot w ogole nie działa...

    Gdybym chciał ten odbiornik i jego antenę sprawdzić to jak się do niego
    dostanę?

  • 4. Data: 2019-02-19 10:05:21
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    > Baterie w pilocie wymieniłem już na nową, mimo że tylko roczna,
    > i nie pomogło...

    A tej rocznej nie wyjąłeś przypadkiem przed rokiem jako rozładowanej,
    zachowując "bo szkoda wyrzucić a może się od leżenia naładuje"?

  • 5. Data: 2019-02-19 14:37:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    zhbick <n...@s...pl> wrote:

    > A tej rocznej nie wyjąłeś przypadkiem przed rokiem jako rozładowanej,
    > zachowując "bo szkoda wyrzucić a może się od leżenia naładuje"?

    Wiesz co, aż taki kopnięty nie jestem :)
    Wymieniłem na nową i sprawdziłem 3V voltomierzem.

  • 6. Data: 2019-02-19 14:49:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Wymieniłem na nową i sprawdziłem 3V voltomierzem.

    Trzeba sprawdzać pod obciążeniem. Woltomierz ma za dużą rezystancję
    wewnętrzną.

  • 7. Data: 2019-02-19 19:28:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Trzeba sprawdzać pod obciążeniem. Woltomierz ma za dużą rezystancję
    > wewnętrzną.

    Akurat dla tych pastylek voltomierz ma wystarczające obciążenie i dla
    starych pokazuje 2.8-2.9V. Jeśli wisldzę solidne 3.015V to wiem że bateria
    świeża.

    Istotne jest w tym wątku aby ktoś mnie nakierował dokładnie na lokalizacje
    odbiornika i jego anteny.

    Słupek A z prawej strony - ok, jak zobacze odbiornik? Jego antene?
    Trzeba wyjąć plastikową osłonę przy podłodze przy stopach pasażera?
    Ma ktoś jakieś fotki?

  • 8. Data: 2019-02-20 01:41:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > mimo że auto na parkingu stoi a Passat wyraźnie niedomaga...
    > Jaki jest normalny zasięg takiego pilota ze świeżymi bateriami?

    Być może komuś się przyda:
    https://www.passatworld.com/forums/volkswagen-passat
    -b5-discussion/89118-i-just-quadrupled-range-my-key-
    fob.html

  • 9. Data: 2019-02-20 01:51:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz tam odpowiedz. Wsadz pilota do ust i naciskaj zebami.

  • 10. Data: 2019-02-20 13:21:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Masz tam odpowiedz. Wsadz pilota do ust i naciskaj zebami.

    Tego nie próbowałem :-)
    Chodzi o ten myk z dostaniem się do "security module" pod
    nogami kierowcy i zainstalowanie nowej anteny w bagażniku.