  • 1. Data: 2019-02-20 21:36:31
    Temat: Czech przeholował
    Od: p...@g...com

    https://m.focus.de/panorama/krasser-vorfall-in-bayer
    n-lkw-fahrer-droht-nach-riskantem-ueberholmanoever-a
    nklage-wegen-versuchtem-mord_id_10351233.html

    Jeden manewr i ma przesrane jak w ruskim czołgu. Niemcy ściągają go do siebie pod
    sąd, zarzut usiłowanie morderstwa. Teraz wyobraźcie sobie gdyby polska policja tak
    reagowała, tak wiem niedasie ;-)

  • 2. Data: 2019-02-21 10:20:06
    Temat: Re: Czech przeholował
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-20 o 21:36, p...@g...com pisze:
> [...]
    sąd, zarzut usiłowanie morderstwa. Teraz wyobraźcie sobie gdyby polska policja tak

    Ruskie TIRy przestałyby u nas jeździć.
    Ps. A co z legalnością kamery w samochodzie?
    T.

  • 3. Data: 2019-02-21 10:29:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-21 o 10:20, T. pisze:

    > Ruskie TIRy przestałyby u nas jeździć.
    > Ps. A co z legalnością kamery w samochodzie?

    Sugerujesz że te zza naszej wschodniej granicy u Niemców nie jeżdżą?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-02-21 12:48:09
    Od: p...@g...com

    -- Ps. A co z legalnością kamery w samochodzie?

    Federalny Trybunał Sprawiedliwości w maju zeszlego roku wyprostowal temat i teraz
    dashcam to ulubiony prezent dla faceta w DE, chinczyki zanotowali ponoc 70% wzrost
    sprzedazy i to wsrod najdrozszych modeli

    BGH vom 15.5.2018: Dashcam-Aufzeichnungen verwertbar
    Der Bundesgerichtshof (BGH) entschied am 15.05.2018 unter dem Aktenzeichen VI ZR
    233/17, dass selbst eine permanente, anlasslose Aufzeichnung einer Dashcam im
    Unfallhaftpflichtprozess verwertbar sein kann.

    Nach Meinung des BGH ist die Videoaufzeichnung trotz Verstoßes gegen das
    Datenschutzrecht im Zivilprozess als Beweismittel verwertbar.